  • 31. Data: 2003-12-02 10:20:27
    Temat: Re: Policyjne kontrole mojich klientów
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bqga6p$cd$8@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
    > Ale facet pisze, że była jakaś kara. teoretycznie masz rację. Ja się
    > zastanawiam, czy to BSA nie wpadło na taki sam pomysł, jak ochroniarze w
    > niektórych sklepach, czyli dobrowolna kara i nie składamy zawiadomienia.

    Ależ oczywiście, BSA stosuje na ogół ugodę, na twardych warunkach :)

    Co nie zmienia faktu, że wtedy nie płaci się policji, ani raczej nie
    załatwia się tego 'na miejscu'.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 32. Data: 2003-12-03 19:47:54
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A ja się zastanawiam, czy to nie jest jakoś z lekka podsycane przez
    niektórych. Pamiętacie, jak to w nocy z 31.12.1999 roku na 1.01.2000 roku
    komputery miały wybuchać i wciągać do stacji dysków właścicieli? jaką
    wówczas kasę zrobiły serwisy. I nie dało się znikomy wytłumaczyć, że
    komputer nie liczy dat w latach, tylko w dniach.

  • 33. Data: 2003-12-03 19:49:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Ależ oczywiście, BSA stosuje na ogół ugodę, na twardych warunkach :)
    >
    > Co nie zmienia faktu, że wtedy nie płaci się policji, ani raczej nie
    > załatwia się tego 'na miejscu'.

    No ale jeśli to ma być ugoda, to co tam robili policjanci? Znam praktykę
    :-)). Ale teoretycznie kolejność jest taka: zawiadomienie z wnioskiem o
    ściganie a dopiero potem przeszukanie. No to co, masowo cofają te wnioski?

  • 34. Data: 2003-12-04 11:18:49
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <bqlqas$lmu$17@news.onet.pl>, Robert Tomasik wrote:
> [...]
    > ściganie a dopiero potem przeszukanie. No to co, masowo cofają te wnioski?

    Tak.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 35. Data: 2003-12-04 19:19:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tak.

    No to nie wróżę zbyt długiej współpracy z Policją. Bo z punktu widzenia
    statystyki, to będzie wychodzić na to, że policjanci nic nie robią. Tak
    więc ich zapał do takich akcji szybko zmaleje.