  • 31. Data: 2005-07-12 16:51:20
    Temat: Re: Policjant - przekroczenie uprawnien?
    Od: "BadYunior" <b...@g...pl>

    wiadomości news:db0nsp$8s2$1@opal.futuro.pl...

    > W moim przypadku wystarcza już zdjęcie kasku.

    W Twoim widocznie tak... w moim nie zawsze...niestety mimo wieku nadal
    wyglądam jak gówniaż, zwłaszcza jak się ogolę...

    > to o ile nie zaczęto zatrudniać niewidomych
    > policjantów, większosć osób pełnoletnich nie musi mieć żadnego 'papieru'
    > na pełnoletniość - przeciętn policjant będzie w stanie to stwierdzić przy
    > pomocy własnych oczu.

    j/w

    > Twojej logiki nie chce mi się komentować.

    Logika jak logika... jak trafie następnym razem na niebieskich to uprę się
    że nie mam przy sobie dowodu ale ze mam ukonczone 18 lat... ciekawe co wtedy
    powiedzą...

    D.Borowicz
    www.superbike.com.pl
    Najszybszy Portal Motocyklowy
    TL1000S+KN+Acrapovic+PCII+GPS60CS

  • 32. Data: 2005-07-12 17:56:18
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Tue, 12 Jul 2005 10:07:19 +0200, na pl.soc.prawo, BadYunior napisał(a):

    > W dniu wczorajszym zostałem zatrzymany do normalnej jak sądziłem kontroli
    > drogowej. Raczej czesto nie jestem zatrzymywany poniewaz jezdze motorowerem
    > i nie mam jak przekraczac predkosci lub w inny sposób niebezpiecznie
    > zachowywac się na drodze.
    > Okazało się jednak że tym razem zapomnialem dokumentów od pojazdu - mialem
    > przy sobie dowód osobisty (wymagany dla motorowerow), ale dowod OC i
    > rejestracyjny zostaly w domu. Wyjsciem z sytuacji byl telefon do domu z
    > prosba o przywiezienie dokumentow...

    Wyjściem z sytuacji, szanowny kolego, jest znajomość kodeksu drogowego i
    stosowanie się do niego przez kierującego

    JanuszHr

  • 33. Data: 2005-07-12 19:27:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    ciekawe co wtedy
    > powiedzą...

    zastrzela Cie, i powiedza ze chcialem ktoregos rozjechac

    P.