  • Data: 2008-02-14 10:12:16
    Temat: Re: Policjanci o świcie weszli siłowo
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > Sądzisz, że gdyby nawet były potwierdzone informacje i rozpoznanie to
    > usprawiedliwia to połamanie komuś, kto nie stawia oporu kręgosłupa czy
    > uderzenia kolbą w twarz?

    Chyba się nie rozumiemy. Czy ja gdziekolwiek, kiedykolwiek w jakikolwiek
    sposób choćby to zainsynuowałem? :>

    > Główny problem to naganny sposób wykonania tej czynności.
    > Jak masz do czynienia z przestępcami zawodowymi, zmieniającymi chaty jak
    > rękawiczki, to nie zawsze masz czas na to, aby potwierdzać tygodniami czy
    > faktycznie tam są, zwłaszcza jak są niebezpieczni i szybkie zatrzymanie ich
    > jest niezbędne.

    Sam zauważyłeś to co powinieneś i napisałeś w pierwszym zdaniu.

    Z artykułu można dowiedzieć się dwóch rzeczy:
    1. uderzono kobietę, która prawdopodobnie się awanturowała z
    policjantami. Tego nie usprawiedliwiają żadne działania, nawet wobec
    "terrorystów" tak upragnionych przez totalitarystów, gdyż legalizują ich
    zapędy.
    2. Uszkodzono kręgosłup przypadkowego człowieka, który był obecny w
    miejscu wykonywania czynności. Domyślam się, że nie wyszedł na spotkanie
    z kijem bejsbolowym a cios powalający był wykonany w ramach
    patologicznie pojętej prewencji operacyjnej. Przykro mi, ale to właśnie
    totalitarystyczne zapędy. W KAŻDEJ sytuacji jest wystarczająco czasu by
    ocenić czy cios jest potrzebny - z prostej przyczyny, cios zajmuje
    wielokrotnie więcej czasu niż spojrzenie i myśl.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.