  • 161. Data: 2005-01-04 10:35:28
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. g...@t...pl ...

    > Chodzi o pretekst.
    > Każdy pretekst jest dobry, żeby mi dosunąć za antykomunizm.
    > Gdybym zwracał się na TY też byliby urażeni.

    niestety wlasnie takie odniosłem wrazenie - ze to był pretekst.

    > Przestać bo już. Najlepiej dla nich byłoby, żeby tacy jak ja przestali
    > w ogóle żyć i żeby policja, prawnicy mieli takie uprawnienia jak w
    > stanie wojennym, [...]

    Ostatnio w programie Uwaga było porównanie policji polskiej do
    nowojorskiej. Pytano widzów czy za cene porzadku na ulicach sa w stanie
    zrezygnowac z niektórych praw. Ludzie odpowiadali ze tak. Przyznam szczeze
    ze tez byłbym sklonyy odpowiedziec ze tak, bo w sumie co mi szkodzi jak np.
    jade rowerem i w ciagu roku zatrzymaja mnie 10 razy, spisza numery ramy,
    komórki itd - to moze mi tylko pomóc jak wyzej wymienione rzedmioty mi
    zgina. Potem sie jednak zastanowiłem - jaka jest nasza policja? Takie prawo
    mieli by stosowac w obronie nas, obywateli. Boje sie ze szybko zaczeliby je
    stosowac przeciwko zwyklym ludziom. Zreszta co to za policja, w której
    kazdy bierze lapówki. Tylko nie piszcie za przesadzam. Nie spotkałem
    jeszcze kierowcy który powiedziałby ze został złapany na jakims
    przewinieniu i policja nie chciała wziac łapówki. NIGDY!

    > Poza tym zwracanie się na PAN do ludzi niekoniecznie oznacza
    > nielubienie kogoś. Lubię czytać postingi Przemka R. i też zwracam się
    > do niego panie Przemku.

    Co było do udowodnienia.

    > To jest podobny front do antywalesowego, antypopieluszkowego,
    > antygiertychowego, ......... ogólnie antypolskiego itd...

    porównujac sie do Wałesy czy Popiełuszki IMO troche sie pan zagalopował.
    A PAN Giertych, no cóz :)

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 162. Data: 2005-01-04 10:54:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wali nie wali... Fakty sa takie, ze nie masz racji :P

    tak nie mam racji gdyz zle to odczytalem.
    Zrozumialerm to tak ze policja nie znajduje kradzionego przedmiotu a
    pozniej otrzytymuje nakaz
    rewizji (nieuzasadniony)

    P.

  • 163. Data: 2005-01-04 10:57:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A kto powiedzial, ze do kazdego? Nie wpadajmy w skrajnosci.

    nie ma znaczenia do ilu, jest to niezgodne z prawem.

    P.

  • 164. Data: 2005-01-04 11:04:42
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > jeszcze kierowcy który powiedziałby ze został złapany na jakims
    > przewinieniu i policja nie chciała wziac łapówki. NIGDY!

    wszystko jest ok, poki nie odbierze sie godnosci czlowiekowi.
    mam na mysli sytucje gdzie podjezdza cywilny samochod, wysiadaja
    nieumundurowani policjanci nafaszerowani anabolikami
    i rzucaja Cie bez powodu na ziemie. Jak zwykla szmate.
    O nie na to bym sie nie zgodzil.
    Cala reszta jezeli chodzi o nowojorskie metody jest ok, zabrac samochody
    i niech zapieprzaja na pieszo przez ulice.

    > Co było do udowodnienia.

    :-) skad ja znam ten zwrot

    P.

  • 165. Data: 2005-01-04 11:06:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Owszem. Na szczęście większość współczesnych telefonów komórkowych ma
    > taką funkcję :)

    no to mi sie przypomina reportarz uwagi.
    Policjanci nagrali jak pijany kierowca im lapowke proponuje.
    Przegrali to na kasete, dostarczyli prokuraturze, a ta
    uznala to za niewystarczajace bo... w czasie odsluchiwania skonczyla sie
    bateria :-)

    P.

  • 166. Data: 2005-01-04 11:17:01
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Wiesz mi ze byli ze srubokretem w reku !!!!

    ja wierze, ale Lesiu uwaza ze ten wynalazek jest tak trudnodostepny ze
    policja dokonujaca przeszukania / konrtroli nie ma mozliwosci jego nabycia

    > Wykrecajac dysk zalozyli biale rekawiczki i robili zdjecia.
    > A zabrali mi dysk bo mialem do wyboru dysk albo caly komp, wiec wolalem
    > stracic tylko dysk.

    no to rozumiem, bardzo dobrze. Z tym ze ja bym w ogole nie odpowidal tylko
    prosil o
    opuszczenie domu i tak nastepnym razem zrob, a najlepiej wytlumacz mamie
    ze bez nakazu sie nei wpuszcza, porozmawiac mozna prze lancuch badz na
    klatce,
    cokolwiek oni jej powiedza. Poniewaz wprowadzili wblad i Ciebie i twoja
    mame,
    wykorzystali fakt ze nie znasz swoich praw. mAsz nauczke na przyszlosc.

    > Wciaz nurtuje mnie pytanie czy w mojej sytuacji oplaca sie procesowac z
    > Policja??

    Teraz to wydrukuj artykul ktory zacytowalem i odczytaj na komendzie, na
    przesluchaniu,
    i sie nie lam.

    > Czy mozna zalozyc im sprawe juz po zapadnieciu wyroku, czy tylko po
    > przedstawieniu zarzutow??
    > Bo przyslali mi pismo, ze moge sie odwolac w ciagu 14 dni, ale ten okres
    juz
    > minal.

    teraz to po h.

    na przesluchania zabieraj tamten tekst, odczytuj, i nic wiecej nie mow.

    P.

  • 167. Data: 2005-01-04 11:22:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ps.

    1. Podejrzanemu przysługuje prawo do:

    - składania wyjaśnień;

    - odmowy składania wyjaśnień lub odmowy odpowiedzi na pytania;

    - składania wniosków o dokonanie czynności śledztwa lub dochodzenia,
    obecności przy czynnościach dowodowych;

    - korzystania z pomocy obrońcy;

    - żądania przesłuchania go z udziałem ustanowionego obrońcy, którego
    niestawiennictwo nie tamuje przesłuchania (art. 300, 301 kpk).

  • 168. Data: 2005-01-04 11:22:33
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    bo napisał(a):

    > Opanuj sie...
    > Bo sie w koncu obudzisz kieodys rano bez samochodu,
    > gdy Ci zabiora go na rok na policyjny parking by
    > USTALIC FAKTY, bo sasiadka powiedziala ze go ukradles..

    hahaha, toz Oni tak wlasnie robia... ;P Pogoogluj to na bank
    znajdziesz ludzi, ktorym tak wlasnie zabezpieczono auto nawet
    na 8 miesiecy... A jak odali to sie okazalo, ze w miedzyczasie
    (pewnie na policyjnym parkingu) zrobilo 4000 km ;P
    Takie mamy prawo w Polsce... I tyle...

    j.

  • 169. Data: 2005-01-04 11:23:56
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisał(a):

    > rozumiem, czy w takim razie sady przychylaja sie do takiej interpretacji?
    > I jezeli sad uznałby ze przeszukanie odbyło sie z pogwałceniem praw, to czy
    > dowody uzyskane w takim przeszukaniu sa wazne?

    Mysle, ze prawnik sie z tego wykreci w pol godziny. Zwykly obywatel nie ma
    w zasadzie zadnych szans...

    > Bo jezeli sa wazne, to naprawde zaczne myslec ze zyjemy w panstwie
    > policyjnym.

    A nie zyjemy?

    j.

  • 170. Data: 2005-01-04 11:24:46
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > i rzucaja Cie bez powodu na ziemie. Jak zwykla szmate.
    > O nie na to bym sie nie zgodzil.

    A co kokretnie bys w tej sytuacji zrobil?

    j.