  • 131. Data: 2005-01-03 21:02:57
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał w wiadomości
    news:crcah7$5uj$1@news.onet.pl...

    > Pisal pan to kiedys (pod innym imieniem co prawda ale zawsze).

    Jakim znów imieniem? Mam jedno imię Grzegorz i dwa inne (trzecie z tego
    niesczęsnego smarowania popiołem krzyżyka na moim czole), których nie używam
    na ogół.
    Pan próbuje coś mi imputować, albo mnie pan z kimś myli.

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 132. Data: 2005-01-03 21:05:05
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości

    > w ten sposob to mozesz podejrzenia nabierac do kazdego przedmiotu ktory
    > sie wdomu znajduje.

    np.
    Podejrzewam, że w moim telewizorze jest diabeł, który nieraz zabiera mój
    wolny czas.

    ;)

  • 133. Data: 2005-01-03 21:12:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    [...]

    > a teraz bys wpuscil?

    Owszem. Mimo tego, ze to bylo 12 lat temu to zachowywali sie wiecej niz
    poprawnie. Takiej Policji bym sobie wlasnie zawsze zyczyl.

    j.

  • 134. Data: 2005-01-03 21:13:34
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > naprawde szczerze mnie to wali, to ze policja nie przesterezga prawa ktore
    > dla niej zostalo stworzone nie znaczy ze ja mam sie temu podporzadkowywac.

    Wali nie wali... Fakty sa takie, ze nie masz racji :P

    j.

  • 135. Data: 2005-01-03 21:15:29
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Kwestia interpretacji co to jest sprawa niecierpiąca zwłoki.
    > Według mnie w moim mieszkaniu nie ma nic niecierpiącego zwłoki co mogłoby
    > dać komuś powód do tego typu akcji na legitymację, więc jestem chroniony
    > przez konstytucję.
    > Coś jeszcze?

    Ja mysle, doktorku, ze najwyzszy juz czas abys zalozyl wlasne Panstwo ;P

    j.

  • 136. Data: 2005-01-03 21:16:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > w ten sposob to mozesz podejrzenia nabierac do kazdego przedmiotu ktory
    > sie wdomu znajduje.

    A myslisz, ze w jakis sposob szukaja skradzionych telewizorow?

    j.

  • 137. Data: 2005-01-03 21:19:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał(a):

    > Wyjątki pewnie potwierdzają regułę ? :)

    Znany w usenecie idiotyzm ;P

    j.

  • 138. Data: 2005-01-03 21:20:39
    Od: olaf frikiof skiorwensen <i...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 3 Jan 2005 19:32:47 +0100, doszła do
    mnie wiadomość <crc34i$gg$1@inews.gazeta.pl>, w której czytam:

    >nie wiem czy ustna czy na pismie ale jest umowa. Licencja tez jest w
    >pewnym sensie
    >umowa jakby nie patrzec :-)

    Pewnie to:
    http://www.microsoft.com/poland/edukacja/uczelnie/ca
    mpus.htm

    --
    Tomasz Jasiński.

  • 139. Data: 2005-01-03 21:25:14
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    > Przemek R. napisał(a):
    >
    > A myslisz, ze w jakis sposob szukaja skradzionych telewizorow?

    Skąd przypuszczenie że jest kradziony? Był kupiony na raty w MediaMarkt
    ("nie dla idiotów", "ten pan tam nie kupuje" etc.)
    W tej grupie większość ma chyba fioła na punkcie zbrodni, pomówień,
    podejrzeń, .....
    idę stąd

  • 140. Data: 2005-01-03 21:28:42
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Grzegorz Kruk, Ph.D. napisał:

    > idę stąd

    Na zawsze ?

    --
    pozdrawiam