  • Data: 2005-01-05 21:32:17
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: IceManEk <icemanfg@spam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl> wrote in
    news:crb92i$4bl$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]

    A to niby dlaczego nie wymaga komentarza?
    Patrz wyrok SN z 19.marca 2003 III KKN 230/01 "...Korzysc majatkowa, jaka
    zamierzal osiagnac i w rzeczywistosci osiagnal oskarzony, w sprawie o
    przestepstwo z art 118 ustawy o prawie autorskim materializuje sie w
    roznicy pomiedzy cena, jaka zaplacil on za zwielokrotnione nielegalnie
    dyski optyczne, a cena nalezna za licencjonowane programy komputerowe,
    ktore zostaly skopiowane bez zezwolenia producenta owych dyskow..."

    Wiec jak sobie sciagniesz windowsa z netu to juz dzialasz w celu
    osiagniecia korzysci majatkowej.

    > Dziekuje, pozwole sobie zacytowac pana post :)

    Lepiej nie cytuj.