  • Data: 2005-01-05 11:53:19
    Temat: Re: Policja zabrala mi dysk za nielegalna kopie Windows
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Podstawa ta sama która pozwala im zabrać dysk.

    przestan pierdolic tylko udowodnij ze policja moze zatrzymac cokowliek nie
    zwiazanego z
    przestepstwem. ! Bo komputer nie jest zwiazany z przestepstwem a jedynie
    sam nosnik
    chyba ze jest CALY komputer wykorzystywany do tego (np produkcja
    pieniedzy, sprzedaz piratow)
    podalem banalne porownanie, samochod i kradzione radio. A Ty zaraz
    wrzuciles durny przyklad z kradzionym
    silnikiem.
    Zaznaczam ze ja mowie o zatrzymaniu a nie ew, zawiezieniu na komende w
    celu wykrecenia tego co potrzeben
    (bo tam raczej taka technologia jak srubokret dyspoinuja czyz nie?).

    > Mam ze dwa razy tyle lat co ty smarku, więc jeszcze w życiu wiele nowych
    > zwrotów usłyszysz.

    wiek nie ma znaczenia,

    po za tym watpie bys mial ponad 40 lat, bo w tym wieku czliowek
    jest na tyle odpowiedzialny by nie pisac na usenecie cos
    takiego jak Ty jakis czas temu.

    > Ale grunt, że się uczysz. Może jeszcze wyjdziesz na ludzi;)

    o to bym sie nie martwil.

    P.