  • 21. Data: 2007-05-13 13:26:29
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kapsel napisał:
    > Jest wystraszony, pytal mnie co dalej. Standardowo - lewy windows, jakis
    > photoshop itd., troche muzyki i filmow tez mial.

    A dlaczego uważasz, że lewy a nie wersje zainstalowane z legalnych
    źródeł ? :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 22. Data: 2007-05-13 13:30:00
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    [..]
    > I spie spokojnie.

    Bo dałeś się zastraszyć a na dodatek jesteś naiwny i myślisz, że jesteś
    zabezpieczony przed policją.

    Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!!

    > I pytam czy dla 2000zl warto sie martwic , imiec problemy?

    Warto. Choćby dla zasady - żeby nie być tchórzem.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 23. Data: 2007-05-13 13:34:27
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 13-05-2007 o 15:13:37 Jacek23 <j...@p...pl> napisał(a):

    > No tak, tak masz racje w moim przypadku tak jest.

    Dlatego wyznaje zasade: poswiecic sie, wydac te 0zl ( ;) ) i uzywac
    darmowego oprogramowania.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 24. Data: 2007-05-13 13:35:49
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek23 napisał(a):

    > No tak, ale........swoja droga przeciez chyba sie nieda stwierdzic na
    > miejscu czy cos jest legalne czy nie, a raczej nie da sie na miejscu
    > sprawdzic wszystkiego co jest na dysku.

    da sie sprawdzic, a zeby zabrac w celu dokladnego przeszperania trzeba
    miec qtemu uzasadniony powod.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie

  • 25. Data: 2007-05-13 13:43:18
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Rozumiem ze Ty nie jestes naiwny, nie jestes tchorzem i masz pirackie kopie
    programow itp?

    --
    j...@p...pl
    [gg: 207344]

  • 26. Data: 2007-05-13 13:50:05
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 13 May 2007 15:26:29 +0200, Arek napisał(a):

    > A dlaczego uważasz, że lewy a nie wersje zainstalowane z legalnych
    > źródeł ? :)

    Wiem, bo go znam :) Sam mi sie przyznal zreszta, ale to byla oczywistosc,
    bo nie nalezy od do klasy dyrektorskiej, politykiem ani ksiedzem tez nie
    jest, wiec zwyczajnie nie byloby go stac na to co tam trzymal.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 27. Data: 2007-05-13 13:52:40
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kapsel napisał:
    > Wiem, bo go znam :) Sam mi sie przyznal zreszta, ale to byla oczywistosc,
    > bo nie nalezy od do klasy dyrektorskiej, politykiem ani ksiedzem tez nie
    > jest, wiec zwyczajnie nie byloby go stac na to co tam trzymal.

    Ale ja powtórzę swoje pytanie: skąd wiesz, że te programy zostały
    uzyskane za pomocą czynu zabronionego.
    A nie zainstalowane - dla przykładu - triale, z oryginalnej płyty choćby
    kolegi itd. itp. ? :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 28. Data: 2007-05-13 13:55:07
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Jacek23 napisał:
    > Rozumiem ze Ty nie jestes naiwny, nie jestes tchorzem i masz pirackie kopie
    > programow itp?

    Ja jestem w innej sytuacji bo do mnie policja przychodziła wielokrotnie
    i pewnie wielokrotnie jeszcze przyjdzie.

    Ale programy - jeżeli są takie wersje - używam w wersji trialowej
    lub w najgorszym razie edukacyjnej i mogą mi skoczyć i obtoczyć. :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info

  • 29. Data: 2007-05-13 13:56:57
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 13 May 2007 15:52:40 +0200, Arek napisał(a):

    > Ale ja powtórzę swoje pytanie: skąd wiesz, że te programy zostały
    > uzyskane za pomocą czynu zabronionego.
    > A nie zainstalowane - dla przykładu - triale, z oryginalnej płyty choćby
    > kolegi itd. itp. ? :)

    A widziales trial windowsa (pominmy 2003 ;) ale ten akurat byl XP)?
    Photoshop tez ZTCW byl w pelnej wersji.

    Aczkolwiek to co piszesz
    > z oryginalnej płyty choćby kolegi itd. itp. ? :)
    jest interesujace... sugerujesz, ze mozna znalezc kogos kto posiada
    licencje na dane oprogramowanie i udowodnic potem, ze zainstalowany na
    zarekwirowanym komputerze soft jest objety wlasnie ta licencja?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 30. Data: 2007-05-13 14:05:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Kapsel napisał:
    > A widziales trial windowsa (pominmy 2003 ;) ale ten akurat byl XP)?

    Widziałem.
    Mógł zainstalować dowolną wersję z internetu, oryginalnej płyty - dla
    instalatorów, edukacyjną, oem, od sąsiadki, kolegi itd.
    Nie ma obowiązku przechowywania oryginału płytki.

    Dlaczego Ty twierdzisz, że kupił ten soft od pirata ?
    Jakie masz na to dowody?

    > Photoshop tez ZTCW byl w pelnej wersji.

    Wszystkie photoshopy są w pełnej wersji.

    Mógł to być trial, lub wersja zainstalowana z oryginalnej kopii z
    internetu lub płyty.

> [...]

    > licencje na dane oprogramowanie i udowodnic potem, ze zainstalowany na
    > zarekwirowanym komputerze soft jest objety wlasnie ta licencja?

    Ja Ci tylko zwracam uwagę że nie wolno dać się zwariować ani policji,
    ani prokuraturze ani cwaniaczkom z BSA itp.

    Art.291 kk ( pod który podpięto art 293 także programy komputerowe) brzmi:

    § 1.
    Kto rzecz uzyskaną za pomocą czynu zabronionego nabywa lub pomaga do jej
    zbycia albo tę rzecz przyjmuje lub pomaga do jej ukrycia, podlega karze
    pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5.

    Zapytam się więc jeszcze raz Ciebie na jakiej podstawie twierdzisz, że
    oprogramowanie, które on ma na swoim dysku zostało uzyskane za pomocą
    czynu zabronionego ?

    Czy czasem nie zniesławiasz kolegi? ;)

    pozdrawiam
    Arek