eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-19 22:40:04
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 19-05-2007 o 20:23:28 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > A przepraszam, założyłem milcząco, że chodzi o funkcjonalne :D

    Z funkcjonalnych polecam AOL Active Virus Shield - klon Kasperskiego. Nie
    Open Source ale darmowy dla domowego uzytku.

    > Nie ośmieszaj się.... Nijak się to ma do polskiej sytuacji.

    Nie musi - wciaz chodzi mi o ideologie. Skoro cos takiego jest rozwijane
    na Wyspach nie widze przeszkod aby powstal krajowy odpowiednik.

    > Tak? A kto będzie finansował laboratoria, garnki z miodem i inne?

    Kaspersky ;) Na upartego mozna pojechac na jego bazie wirusow. Zawsze
    trafi sie jakis "szajbus", ktory ma swojego ClamWina (czy inne badziewie),
    zlapie wirusa, zmobilizuje sily zeby go rozwalic a wyniki przesle do
    ClamWina. I mamy update bazy wirusow.

    > Taaaaaaaaaaa.... Mów do mnie jeszcze.... O ile Writer przegania momentami
    > Worda a tylko momentami daje dupy, to niestety pozostałe składniki
    > (oczywiście nie w przysłowiowym dwudziestoprocentowym zakresie) mają tyły
    > jeszcze spore.

    Nie marudze na Calc (calkiem niezle radzi sobie z rachunkiem macierzowym),
    Impress (mocno niekompatybilny z MSowym odpowiednikiem), Writer i Math
    (przyzwyczajenie do wbijania wzorow "z palca"). W duzej mierze to kwestia
    gustu. Ale Base to juz totalne dno...

    > Stabilny OOo wychodzi raz na tydzień? Nie mówisz tak o migawkach z CVSa?

    Przyznaje sie do bledu. Idzie im to troszke wolniej. Przynajmniej tak to
    wyglada na wikipedii. Ale nie mam historii wypuszczania wersji ux.pl.

    > No pacz pan, a jednakowoż istnieje cały multum komercyjnych rozwiązań
    > tego typu. I ba! Są wygodniejsze niż os....

    Moze wygodniejsze... ale mniej wiarygodne. Zawsze jest wieksza szansa na
    jakis backdoor pozostawiony przez tworce np. dla policji. W OS tego nie
    ukryjesz.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.