eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-20 22:12:45
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 20 maja 2007 23:41
    (autor Jasko Bartnik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.tsnaj0dkrgp2nr@sempron>):

    > Wszedlem sobie na strone Kasperskiego, zaczalem sciagac baze wirusow... i
    > jakos zadna licencja mnie nie powstrzymywala.

    A jakaś pozwalała? Przeczytaj PA i tam jest że DOMYŚLNIE należy się
    wynagrodzenie. I dopiero jak jest zwolnienie z tegoż, to można. To tak jak
    rower, co stoi przed sklepem. Domyślnie nie możesz go zabrać, nawet jak nie
    jest przypięty.

    > Pomeczyliby robienie pdf'ow w TeX z palca to by dopiero zmiekli :)

    Pacz mi na usta: Kursantom. Nie uczniom :D Kursanci za to płacą żebym ich
    nauczył....

    > Ale strasznie duzo osob patrzy na rece przy takim projekcie.

    Co nie zmienia faktu, że da się ukryć na etapie podsyłania użytkownikom
    choćby.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl