eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-20 21:41:50
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20-05-2007 o 23:29:35 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Ale tłumaczę Ci, że to inny rodzaj oprogramowania!
    > Do tego nijak nie możemy ocenić jakości tegoż. Cokolwiek możemy sobie
    > wygenerować dla udowodnienia wszystkiego...

    Przycialem wypowiedz w tym miejscu ze wzgledow estetycznych jedynie.
    Ksiegowosc nie jest moja mocna strona wiec zostawiam ta czesc tematu :)

    > Nie, no nie rozmawialiśmy chyba o piractwie tylko o legalnych
    > alternatywach.

    Wszedlem sobie na strone Kasperskiego, zaczalem sciagac baze wirusow... i
    jakos zadna licencja mnie nie powstrzymywala. Moze cos przegapilem. Zawsze
    mozna w swoim programie dodac "obsluge bazy Kasperskiego"... jesli komus
    sie chce sciagac ja recznie z netu.

    > Powiedz to moim kursantom :D

    Pomeczyliby robienie pdf'ow w TeX z palca to by dopiero zmiekli :)

    > albo i ukryjesz...

    Ale strasznie duzo osob patrzy na rece przy takim projekcie.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.