    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Policja z kamerami
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <q48e2u$cq7$3@node1.news.atman.pl>
    <12ht2i0htdbim$.rq3xzwhrt7qh$.dlg@40tude.net>
    <q4bi4l$7o6$4@node1.news.atman.pl>
    <f...@4...net>
    <q4bk2l$7o6$6@node1.news.atman.pl>
    <1m329di90t4oa$.bgiuk02b4eis$.dlg@40tude.net>
    <q4bn9q$7o6$9@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <q4cf1d$aqd$2@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    <q4cisv$aqd$4@node1.news.atman.pl>
    Date: Sun, 17 Feb 2019 23:04:14 +0100

    Dnia Sun, 17 Feb 2019 22:15:13 +0100, Shrek napisał(a):
    > No i co z tego?

    > Kiepskie tłumaczenie - wcześniej było, że kontrwywiad go przypadkiem nagrał.

    Tak podali i tak zapamietalem.

    Jak widac cos w tym bylo.

    > Taa. Słaba. Słabość zera do lekarzy jest powszechnie znanym faktem.

    No i jak sie to w praktyce objawia ?

    > Zależy. Ale raczej nie. Ogólnie ministrowie powinni być zdrowi na umyśle
    > a nie kierować resortami na podstawie własnych mniej lub bardzie
    > nieuzasadnionych obsesji.

    Ale lekarze brali.

    > Ano spadła.

    Masz jakies statystyki ?

    Bo na szybko
    http://www.rynekzdrowia.pl/Uslugi-medyczne/Wzrosla-l
    iczba-przeszczepow-narzadow-w-Polsce,180377,8.html

    widac obsesja Ziobry nie jest zarazliwa :-)

    > Bez jaj - poczytaj jak to działa. Jak to sobie wyobrażasz, że wszczepią
    > kolesiowi randomową na przykład wątrobę, bez sprawdzenia zgodności i
    > pytania skąd ona się w zasadzie wzięła?

    Ale co - myslisz, ze nie znajda na swiecie pasujacego biorcy, i to
    jeszcze bogatego ?

    > Zawsze było.

    Chyba mniej.

    > Ale teraz jak weźmiesz takiego co miał 0,25 to kilku
    > przytomnie zauważy, że za Odrą by mu szerokiej drogi życzyli.

    I znow mam wrazenie, ze teraz mniej niz dawniej.

    > Czyli w ten sposób flaszki nie ugrasz. Próbuj dalej;)

    To moze obnizymy kryterium wlasnie do 5 :-)

    > Dobra, dobra - za rok się przypomne;)

    Przypomnij sie.
    Zobaczymy czy w ogole jakis przepis wejdzie.

    J.