  • Data: 2019-02-16 08:28:31
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.02.2019 o 00:06, J.F. pisze:

    > Pamieci to i ja nie mam takiej dobrej, ale czego za Belki mieliby sie
    > bac ? :-)

    Wydziału wewnętrznego, dyktafonu w komórce (były już?). Przecież nie
    późniejszego CBA - cba się nie zajmuje tym, że ktoś włożył stówkę do
    dowodu w czasie kontroli.

    > Ale trzeba byc znanym klientem :-)

    Nie trzeba - w szczegóły nie będę wchodził i podkreślam, że swoje
    stanowisko w tej kwestii oparte na zupełnie fikcyjnej sytuacji, która
    absolutnie nie ma żadnego związku z moją osobą;)

    > W kraju gdzie "wszyscy biora" dlaczego diagnosta mialby nie brac ? :-)

    Nie wiem - ja nigdy nie dawałem łapówek, więc nie jestem najlepszym
    materiałem do tego badania.

    Shrek