  • Data: 2019-02-17 12:56:06
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2019 o 12:40, J.F. pisze:

    > Dlatego nie wiaze tego z rokiem powstania CBA - chodzi o ogolny
    > klimat. Media naglasniajace walke z łapownictwem, ilosc kontroli tego
    > wydzialu wewnetrznego, paru skazanych policjantow ...

    Pisałeś wczesniej o powołaniu CBA w kontekście zasługi kaczyńskich. Ja
    tu widze po prostu skutek wejścia do unii, co skutkowało chociażby
    dostosowaniem naszego prawodawstwa i że tak powiem "przenikaniem"
    wzorców z zachodu. Zasługi kaczyńskich w tym nie widzę, choćby dlatego,
    że się to czasowo nie spina.

    > I sie nie bal, ze prowokacja ?

    Się tak dopytaujesz - przecież piszę, że sytuacja fikcyjna i mnie tam
    nie było. Widocznie się nie bał;)

    > Bo z drugiej strony pisali no ze policja sie ustawila z kamera, a po
    > pewnym czasie skontrolowali ksiazki stacji, kogo tam dzis
    > skontrolowal.

    No i sam widzisz, że nic by mu nie dało czy by mnie znał czy nie.
    Zresztą nie bój żaby - kaczyński brzydzi się kombinatorstwem (co z
    resztą widać po taśmach - bez sądu nic nie zapłaci;) ale może na to
    przymknąć oko, jakby mu to zwalczanie kombinatorstwa zaczęło bokiem w
    wyborach wychodzić. Dlatego niezależnie od tego co mówi śmieci będą
    segregowane na te do lasu i te do pieca, filtry będą wycinane, a
    samochody będą przechodzić przeglądy, bo tak sobie życzą jego wyborcy.
    Chyba, ze będzie już taka dyktatura, że wybory będzie się fałszowało bez
    krępacji, albo będzie bez wyborów.

    Shrek