  • Data: 2019-02-15 14:39:43
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1fihx3lm8zpyb$.bablkiu15s1n.dlg@40tude.
    net...
    Dnia Fri, 15 Feb 2019 12:34:21 +0100, RadoslawF napisał(a):
    >Jeśli od tego skromnego datku uzależni podpis pod uchwałą, to jak
    >najbardziej.
    >http://wyborcza.pl/7,75398,24460147,tasmy-kaczynski
    ego-austriacki-biznesmen-prezes-pis-naklonil.html
    >",,W tym czasie, myślę, że to było w lutym 2018 r., kiedy sprawa była
    >dalece
    >zaawansowana i byliśmy w trakcie negocjacji, kancelaria Baker
    >McKenzie
    >[wynajęta do prawnej obsługi inwestycji spółki Srebrna] poleciła mi,
    >że
    >potrzebuje uchwały spółki Srebrna oraz właściciela spółki Srebrna,
    >czyli
    >fundacji im. Lecha Kaczyńskiego. Baker McKenzie przygotowała treść
    >takiej

    Widac Baker itd lepiej sie znaja na prawie od pana B.

    >uchwały. Jarosław Kaczyński powiedział, że potrzebuje pełnomocnictwa
    >od
    >spółki Srebrna do podpisania tej uchwały. Chodzi dokładnie o uchwałę
    >rady
    >fundacji im. Lecha Kaczyńskiego.

    Cos sie pismakom pomylilo ?

    Do podpisania w imieniu spolki Srebrna oczywiscie potrzebuje
    pelnomocnictwa.

    Do podpisania w imieniu Fundacji pelnomocnictwo moze wynikac z
    zajmowanej funkcji.

> [...]
    >podpisał te
    >uchwały. To były trzy uchwały, one są w posiadaniu mecenasa [chodzi o
    >zgodę
    >na zaciągnięcie kredytu na 300 mln euro i rozpoczęcie inwestycji;
    >uchwały
    >opisujemy w dalszej części]. Jarosław Kaczyński w imieniu fundacji
    >im.
    >Lecha Kaczyńskiego podpisał te uchwały z dwiema innymi osobami.

    >Przy czym chciałbym jeszcze powiedzieć, że Jarosław Kaczyński
    >powiedział
    >mi, że musi mieć jeszcze podpis księdza, który jest członkiem rady

    Czesta praktyka, ze trzeba wiecej podpisow.

    >ale powiedział, że zanim ten ksiądz podpisze, to trzeba mu
    >zapłacić. Chodzi o pana Rafała Sawicza.

    No, i tu mamy jakis konkret. O ile sie zapisal na tasmie :-)

    Tylko ... co na to KK, biorac pod uwage, ze to jednak prywatna
    Fundacja, a dzialanie raczej nie moze byc zakwalifikowane jako "na
    szkode Fundacji" :-)

> [...]
    >na
    >przygotowanie inwestycji], a ja otrzymam swoje honorarium.

    >Ktoś z Nowogrodzkiej do mnie zadzwonił, nie wiem kto, że powinienem
    >podjąć
    >te 50 tys. z banku z mojego prywatnego konta i zawieźć je na
    >Nowogrodzką.
    >Zaniosłem kopertę z pieniędzmi na Nowogrodzką, nie pamiętam
    >dokładnie, komu
    >przekazałem kopertę z pieniędzmi, ale przypominam sobie, że Jarosław
    >Kaczyński tę kopertę miał w ręku. Więc mieliśmy już podpisane

    Ale ksiadz podpisal przed czy po otrzymaniu koperty ? :-)

    J.