  • Data: 2019-02-15 19:00:58
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q46u4o$jhl$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 15.02.2019 o 10:45, J.F. pisze:

    >Jeszcze raz - tendencja odwróciła się rok wcześniej. Oni przyszli na
    >gotowe i trochę pokrzyczeli.

    Ale to tendencja z doswiadczen wlasnych, czy z tego CPI ?

    >Lekarze to się ogólnie pisu bali, bo pisory zrobiły gościa z
    >osobistym urazem do lekarzy ministrem niesprawiedliwości.

    No to protestowac i strajkowac :-)

    >Pozwolę sobie sie nie zgodzić. Przecież gdzieś tak 40% samochodów by
    >normalnie przeglądu nie przeszło. Łapówką jest po prostu zapłata za
    >usługę - przymkniecie oka jest wpisane w cenę - taka urzędowa
    >korupcja. Wiem;)

    Ale wczesniej mozna bylo krecic nosem, odeslac dla przykladu,
    zasugerowac cos,
    a potem sie zaczeli bac, ze to prowokacja i zle sie skonczy :-)

    I zostala tylko cena urzedowa i swiadomosc, ze nastepnym razem klient
    nie przyjedzie :-)

    J.