  • 51. Data: 2011-02-25 11:50:51
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 8:12 am, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

    > Zdaje sie ze nie przeczytales tego co napisalem.
    > Narkotyki "miekie" (cokolwiek by to mialo znaczyc) nadal sa narkotykami i
    > rowniez powoduja uzaleznienie.

    Jaka definicje narkotyku uznajesz?

    > Nie ma tu znaczenia ze uzaleznienie fizyczne
    > przy "zazywaniu" marichuany (celowo nie pisze ze paleniu, poniewaz jest
    > jeszcze pare innych sposobow jej "zazywania") nastepuje po faktycznie bardzo
    > dlugim czasie i po uzyaniu jej w sporych dawkach.

    Nie ma czegos takiego jak fizyczne uzaleznienie od marihuany.

    > Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde
    > niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.

    A psychiczne jest, jak najbardziej. Podobnie jak czlowiek uzaleznia
    sie psychicznie od komputera, ogladania tv i miliona innych rzeczy.

  • 52. Data: 2011-02-25 11:53:44
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 8:21 am, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

    > Tak sie sklada ze ten temat akurat znam dosc dobrze :P
    > czego juz o tobie powiedziec nie mozna
    > (fakt, mialo byc "marihuana").
    > Wikipedia dla ciebie jest super zrodlem wiedzy? Hmm. Coz, radze zapoznac
    > sie z portalami medycznymi zamiast bic piane o czyms o czym masz blade
    > pojecie. Albo przeczytac pare publikacji faktycznie mowiacych o temacie.

    Zapoznaj sie z raportem naukowym opracowanym dla WHO, ktory byl dla
    nich tak niewygodny ze probowano go zataic przed opinia publiczna. Na
    razie Twoje wypowiedzi swiadcza o wybitnej nieznajomosci tematu.

  • 53. Data: 2011-02-25 11:54:12
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 8:22 am, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

    > Z medycznych wydawnictw ignorancie

    Albo bezczelnie klamiesz, albo czytasz jakies propagandowe
    wydawnictwa.

  • 54. Data: 2011-02-25 11:56:06
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 8:26 am, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik " ukasz Jamroz" <l...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:1d27faf8-d41f-4685-bed5-135c0c300ad0@e8g2000v
    bz.googlegroups.com...

> [...]
    > prostu zachowywal sie normalnie (w sensie ze dla niego normalnie - tak
    > jakby nie byl pod czegos wplywem). Wrzucanie do jednego worka
    > marihuany i chocby amfetaminy (tu juz uwierze w agresje) to wymysl
    > policyjnych pogadanek dla szkol podstawowych. Sam mialem okazje byc na
    > takiej - po latach czlowiek sie smieje, ale niestety nie wszyscy maja
    > dosc rozsadku zeby poczytac rzetelne opracowania na dany temat i
    > powielaja bzdury.
    >
    > dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie nie
    > przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.

    Palilem dosc dlugo, przekonalem sie, rzucilem bez zadnego problemu.

    > marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez
    > agresje.

    Bezczelnie klamiesz i nie masz pojecia co piszesz.

    > Tyle.
    > Nie chce mi sie wiecej udowadniac ze "nie jestem wielbladem".
    > Coz, kolejny mlodzieniaszek ktory chcialby cpac sobie legalnie. Wyjedz
    > lepiej do Amsterdamu, tam wolno. Nam to takich nie trzeba :P

    Merytorycznie nie umiesz dyskutowac pijaku?

  • 55. Data: 2011-02-25 12:02:37
    Od: Łukasz Jamroz <l...@g...com>

    On Feb 25, 12:43 pm, Andrzej Ława
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    > Tylko wskutek horrendalnej akcyzy. Plus jest to zjawisko niebyt
    > intensywne - poza kompletnymi menelami wi kszo ludzi sta nawet na
    > alkohol obci ony akcyz .

    Jest tez inna sprawa - dobrego podlaskiego bimbru nie kupi sie w
    sklepie - znam ludzi bardzo dobrze sytuowanych, ktorzy wola pic
    wlasnej roboty bimber, niz sklepowa wodke czy inne trunki.

  • 56. Data: 2011-02-25 12:05:19
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:39:35 +0100, qwerty napisał(a):

    > Zaczekaj. Sugerujesz, że skoro ludzie używali wiele lat to już nie można
    > zakazać? Przecież kiedyś palenie marihuany było legalne i całe tłumy to robiły.
    > Niestety lobby przyczyniło się do zdelegalizowania.

    Można - ale nie od razu.
    W Polsce tłumy paliły marihuanę? Kiedy?

    > Chroni się młodzież? No faktycznie, nie widać 15-latków zawalonych w 3 dupy. Sam
    > nie mając 18 lat bez problemu kupowałem alkohol (tylko nie w takich ilościach
    > jak obecna młodzież).

    Nie da się "pstryk i nie ma". Zawsze ktoś się postara i sobie poradzi. Co
    nie znaczy że trzeba sobie odpuścić i w ogóle nic nie robić.

    Henry

  • 57. Data: 2011-02-25 12:15:50
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    t.googlegroups.com...
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

> [...]

    sklepie - znam ludzi bardzo dobrze sytuowanych, ktorzy wola pic
    wlasnej roboty bimber, niz sklepowa wodke czy inne trunki.

    Inksza inkszosc - ile jest falszowanej wodki na rynku? Czy kupujac wodke
    "akcyzoana" z legalnego zrodla jestescie pewni ze to oryginal?
    Nie. Nigdy nie ma takiej pewnosci, chyba ze kupujecie "z linii produkcyjnej"
    wprost z gorzelni :D

  • 58. Data: 2011-02-25 12:16:54
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2011-02-24 18:09, Dysiek pisze:

    > Oczywiscie, ze miekkie narkotyki powinni zalegalozowac chocby ze wzgledu
    > na
    > ich znikoma szkodliwosc (mniejsza od tytoniu i alkoholu). Poza tym teraz
    > sytuacja wyglada tak, ze idziesz do dilera zeby kupic trawe a on mowi
    > "dzisiaj nie mam, ale mam piguly, chcesz?". W takim momencie trzeba wiecej
    > samodyscypliny (ktorej u nastolatkow brak) zeby sie nie wkopac w duze
    > gowno.
    > W momencie legalizacji problem znika - nikt nie bedzie cie namawial do
    > twardych, z ktorych jest lepszy zysk a i klient staly (w przypadku ziela
> [...]

    Papieros też zioło a uzależnia.

    Nie sluchaj ich. O uzaleznieniach maja nikle pojecie <lol>

  • 59. Data: 2011-02-25 12:19:36
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    > Użytkownik "Misiek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > To alkohol i papierosy nie uzależniają?
    A jakze - uzalezniaja i psychicznie i fizycznie (papierosy w mniejszym duzo
    stopniu, ale jednak).
    Malo tego - kawa rowniez uzaleznia jesli nie wiecie. Takoz i mocna herbata.

  • 60. Data: 2011-02-25 12:21:17
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Fiziczne uzaleznienie od mariHuany nie istnieje. Nie wazne jak dluzo
    > zazywasz. Co do metod - w zasadzie palenie lub jedzenie, z czego blisko
    > 100% zapewne pali.

    Blad w toku rozumowania. Fizyczne uzaleznienie od marihuany rowniez
    istnieje.

    > Uzaleznienie psychiczne od marihuany jest jak najbardziej mozliwe. Z tym,
    > ze tak samo mzoesz sie uzaleznic od internetu czy tv. Dlaczego nikt nie
    > zakazuje internetu?

    Moze na zasadzie mniejszej szkodliwosci.
    UWAGA : Od kobiety tez mozna sie uzaleznic ;P