  • 31. Data: 2011-02-25 07:08:36
    Temat: Re: Policja robi z obywateli idiotów?
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ik5gnl$3nj$1@inews.gazeta.pl...

    > No a o czym ja piszę? Wszyscy są przeżarci taką czy inną korupcją - bo
    > nawet jeśli ktoś z początku chciał dobrze, to żeby dostać się na
    > szczyty, musi się nieźle zbrukać.

    > Czyżby groziło to twoim zyskom? ;->
    >
    > Na prohibicji nikt nie zyskuje tak, jak mafie - popatrz na przykład USA
    > sprzed niemalże wieku, kiedy zdelegalizowano tam pewien popularny płynny
    > narkotyk.

    > A dlaczego miałaby istnieć? Nie byłoby obiektywnej potrzeby na czarny
    > rynek. Najwyżej na normalne przekręty podatkowe, jak z _każdym_ towarem.

    Bzdura.
    Alkohol jest towarem dozwolonym w handlu. I co? Nie ma bimbrowni?
    Nielegalnej dystrybucji alkoholu?

  • 32. Data: 2011-02-25 07:12:17
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie, ze miekkie narkotyki powinni zalegalozowac chocby ze wzgledu
    > na ich znikoma szkodliwosc (mniejsza od tytoniu i alkoholu). Poza tym
    > teraz sytuacja wyglada tak, ze idziesz do dilera zeby kupic trawe a on
    > mowi "dzisiaj nie mam, ale mam piguly, chcesz?". W takim momencie trzeba
    > wiecej samodyscypliny (ktorej u nastolatkow brak) zeby sie nie wkopac w
    > duze gowno. W momencie legalizacji problem znika - nikt nie bedzie cie
    > namawial do twardych, z ktorych jest lepszy zysk a i klient staly (w
    > przypadku ziela NIE istnieje uzaleznienie fizyczne).

    Zdaje sie ze nie przeczytales tego co napisalem.
    Narkotyki "miekie" (cokolwiek by to mialo znaczyc) nadal sa narkotykami i
    rowniez powoduja uzaleznienie. Nie ma tu znaczenia ze uzaleznienie fizyczne
    przy "zazywaniu" marichuany (celowo nie pisze ze paleniu, poniewaz jest
    jeszcze pare innych sposobow jej "zazywania") nastepuje po faktycznie bardzo
    dlugim czasie i po uzyaniu jej w sporych dawkach.
    Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde
    niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.
    Tyle.

  • 33. Data: 2011-02-25 07:21:19
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w
    wiadomości news:ik5hkd$6vk$1@inews.gazeta.pl...

    > ROTFL
    >
    > Wiesz, że coś dzwoni, ale nie wiesz w którym kościele ani nawet, czy to
    > na pewno dzwony kościelne ;)

    > Ach, piszesz o jakiejś "marichuanie"... Może to faktycznie tak działa,
    > ale tutaj mowa była o marihuanie ;)
    >
    > Generalnie pokręciłeś i to dość ostro - zapoznaj się łaskawie z opisem z
    > wikipedii, tam jest to znacznie bardziej merytorycznie ujęte
    > (przynajmniej w angielskojęzycznej, do polskiej jakoś nie zajrzałem).

    Tak sie sklada ze ten temat akurat znam dosc dobrze :P
    czego juz o tobie powiedziec nie mozna
    (fakt, mialo byc "marihuana").
    Wikipedia dla ciebie jest super zrodlem wiedzy? Hmm. Coz, radze zapoznac
    sie z portalami medycznymi zamiast bic piane o czyms o czym masz blade
    pojecie. Albo przeczytac pare publikacji faktycznie mowiacych o temacie.
    Niestety w tym temacie z Markiem Kotanskim nie bedziesz miec juz mozliwosci
    porozmawiania (a szkoda, wiele moglbys sie dowiedziec).

  • 34. Data: 2011-02-25 07:22:26
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    On 24 Lut, 12:30, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > Marichuana - czy tego chcesz czy nie - jest narkotykiem, a jako takowy
    > jest
    > zabroniona w Polsce. Zarowno jej posiadanie, dystrybucja. zachowanie po
    > marichuanie jest takie jak aktualnie Twoj stan emocjonalny. Jestes wesoly
    > palac trawke? Ona spoteguje twoja wesolosc. Jestes przygnebiony? Ona i to
    > spoteguje. Jestes aktualnie pobudzony i agresywny? Zwiazki zawarte w
    > marysce
    > spoteguja i ten stan, wiec nie mow mi ze po marichuanie nikt nie zachowuje
    > sie agresywnie. Najwyrazniej na prawde malo wiesz o tym narkotyku.

    Hahaha ekspercie, znawco, skad czerpiesz swa wiedze? Z policyjnych
    podrecznikow?

    Z medycznych wydawnictw ignorancie

  • 35. Data: 2011-02-25 07:26:21
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Łukasz Jamroz" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 25 Lut, 01:46, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Zachowuje się agresywnie i jest nieobliczalny. Już kiedyś miałam na
    > klatce przeprawę z narkomanem (pewnie dilerem). Leciał już do mnie z
    > łapami, ale zdążyłam uciec za oszklone,

    Kolejna ekspertka... W temacie piszemy o szkodliwosci marihuany, nikt
    kto ma jakas wiedze w tym temacie nie uwierzy Ci ze ktos po marihuanie
    byl agresywny. Co najwyzej mogl byc pod zbyt slabym jej wplywem i po
    prostu zachowywal sie normalnie (w sensie ze dla niego normalnie - tak
    jakby nie byl pod czegos wplywem). Wrzucanie do jednego worka
    marihuany i chocby amfetaminy (tu juz uwierze w agresje) to wymysl
    policyjnych pogadanek dla szkol podstawowych. Sam mialem okazje byc na
    takiej - po latach czlowiek sie smieje, ale niestety nie wszyscy maja
    dosc rozsadku zeby poczytac rzetelne opracowania na dany temat i
    powielaja bzdury.

    dalej sobie w swojej nieswiadomosc i tkwic bedziesz poki faktycznie sie nie
    przekonasz o sposobie dzialania tego narkotyku.
    marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez
    agresje.
    Tyle.
    Nie chce mi sie wiecej udowadniac ze "nie jestem wielbladem".
    Coz, kolejny mlodzieniaszek ktory chcialby cpac sobie legalnie. Wyjedz
    lepiej do Amsterdamu, tam wolno. Nam to takich nie trzeba :P

  • 36. Data: 2011-02-25 08:02:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Misiek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde
    > niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.

    To alkohol i papierosy nie uzależniają?

  • 37. Data: 2011-02-25 08:06:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > poniewaz jest jeszcze pare innych sposobow jej "zazywania") nastepuje po
    > faktycznie bardzo dlugim czasie i po uzyaniu jej w sporych dawkach.

    Fiziczne uzaleznienie od mariHuany nie istnieje. Nie wazne jak dluzo
    zazywasz. Co do metod - w zasadzie palenie lub jedzenie, z czego blisko 100%
    zapewne pali.

    > Uzaleznienie psychiczne (jakze trudne do wyleczenia, a tak na prawde
    > niemozliwe do wyleczenia) jest duzo grozniejsze.

    Uzaleznienie psychiczne od marihuany jest jak najbardziej mozliwe. Z tym, ze
    tak samo mzoesz sie uzaleznic od internetu czy tv. Dlaczego nikt nie
    zakazuje internetu?

    Dysiek

  • 38. Data: 2011-02-25 08:07:36
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > To alkohol i papierosy nie uzależniają?

    Jak to spiewal Kazik: "Czy wóda i papierosy nie uzalezniaja? Czy nie widac,
    ze jest to jedno i to samo dranstwo? Nie, na wóde monopol ma panstwo. I
    dobrze zarabia i sie nie przejmuje, ze co ktorys twoj kolega sie degeneruje;
    dzien w dzien; ale to jest legalne, oblozone podatkiem, wiec takze
    oplacalne" ;-)

    Dysiek

  • 39. Data: 2011-02-25 08:08:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Misiek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > marihuana JEST narkotykiem czy tego chcesz czy nie. I MOZE powodowac rowniez
    > agresje.
    > Tyle.

    Najpierw zdefiniuj narkotyk
    Narkotyk - substancja pochodzenia naturalnego lub syntetycznego działająca na
    ośrodkowy układ nerwowy, wykorzystywana w celach medycznych i niemedycznych,
    powodująca efekty natury psychofizycznej m.in. uspokojenie, zniesienie bólu,
    odurzenie, euforię, pobudzenie lub sen, której systematyczne zażywanie w
    konsekwencji prowadzi do uzależnienia.
    Czyli według tej definicji zaliczają się także alkohol, papierosy (ze swoimi
    substancjami smolistymi), a także tabletki (np. przeciwbólowe).

  • 40. Data: 2011-02-25 08:08:36
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Tak sie sklada ze ten temat akurat znam dosc dobrze :P
    > czego juz o tobie powiedziec nie mozna
    > (fakt, mialo byc "marihuana").
    > Wikipedia dla ciebie jest super zrodlem wiedzy?

    Wiki jest zrodlem w miare wiarygodnym, dobrym na poczatek poszukiwan.

    > Hmm. Coz, radze zapoznac sie z portalami medycznymi zamiast bic piane o
    > czyms o czym masz blade pojecie.

    Czytales raport WHO o marihuanie?

    Dysiek