  • 11. Data: 2003-03-20 09:20:42
    Temat: Re: Policja a wejscie do mieszkania
    Od: "lord" <l...@p...onet.pl>

    > mogą ci wejsc z buta i skutecznie wyciszyć :-)

    a co jezeli wejda z buta i pogryzie ich moj dog ?

  • 12. Data: 2003-03-20 13:18:31
    Od: "Ivona" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stan_Z" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bodajże 217 § 3 i 220 § 3 KPK
    >
    > Stan_Z

    a ja słyszałam z dość wiarygodnych źródeł, że nie trzeba wpuszczać. Policja
    może tylko uzywać "niesiłowych" środków perswazji. Oczywiście- dotyczy to
    raczej sytuacji gdy chodzi o zakłócanie porządku publicznego.

  • 13. Data: 2003-03-20 16:48:50
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Ivona" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > a ja słyszałam z dość wiarygodnych źródeł, że nie trzeba wpuszczać.

    Nie wpuszczaj! Ale na wszelki wypadek w czasie "niewpuszczania" stój w
    odległości przynajmniej H+1m od drzwi wejściowych (gdzie H= wysokość drzwi)
    ;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Ludzie, nie gryźcie się
    szkoda zębów"

  • 14. Data: 2003-03-20 17:36:10
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Mate0 <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5ashq$ek5$...@t...icpnet.pl...

    > Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ile ten odpowiedni czas trwa?

    w celu przeszukania maja na to 7 dni ...

    Sandra

  • 15. Data: 2003-03-20 17:37:28
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Michał Ickiewicz
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5bk25$ca$...@a...news.tpi.pl...
    > termin 7 dni jest nieprzestrzegany przez prokuratorów ze względu na
    > obłożenie pracą

    sądy wydają w ciagu 24 godzin tzn .policja dokona przeszukania nastepnie na
    drugi dzien np. składaja wniosek o zatwierdzenie i w ten sam dzien mają
    gotowca ....

    Sandra

  • 16. Data: 2003-03-20 17:39:59
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Ivona <i...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5cf42$mbk$...@n...onet.pl...
> [...]
    > może tylko uzywać "niesiłowych" środków perswazji. Oczywiście- dotyczy to
    > raczej sytuacji gdy chodzi o zakłócanie porządku publicznego.

    a ja z wiarygodnych źródeł powiem ci ,że naparzana żona ,zagrożenie życia i
    myslisz ,że poproszą pana " prosze otworzyć " ? :-) ręcze ,że nie

    Sandra

  • 17. Data: 2003-03-20 17:40:56
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b5crcq$nb7$...@t...icpnet.pl...
    > Nie wpuszczaj! Ale na wszelki wypadek w czasie "niewpuszczania" stój w
    > odległości przynajmniej H+1m od drzwi wejściowych (gdzie H= wysokość
    drzwi)
    > ;))

    :-))) można ząbka mądrości stracić

    Sandra

  • 18. Data: 2003-03-20 17:42:33
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

> [...]
    > Nie wpuszczaj! Ale na wszelki wypadek w czasie "niewpuszczania" stój w
    > odległości przynajmniej H+1m od drzwi wejściowych (gdzie H= wysokość

    gdzies mi doga wcieło jego może również ogłuszyć :-)

    Sandra

  • 19. Data: 2003-03-20 19:13:51
    Od: i...@i...pl

    >tak

    >nie ale w odp.czasie musi Ci go dostarczyć
    >
    >Sandra

    tzn. najpierw wchodza a potem dostarczaja albo i nie stosowne papiery?

    a jezeli takich paierow nie maja tylko sa nadmiernie towarzyscy (np.
    probuja sie dowiedziec czegos o sasiadach - mialem taki przypadek)?

  • 20. Data: 2003-03-20 19:15:27
    Od: i...@i...pl

    > w celu przeszukania maja na to 7 dni ...
    >
    >Sandra

    a jezeli nie dostarcza to w jaki sposob mozna dochodzic szkod od nich
    (np moralnych bo niezaproszeni weszli do mieszkania - wlamali sie ?)