  • 1. Data: 2003-03-19 19:50:05
    Temat: Policja a wejscie do mieszkania
    Od: i...@i...pl

    Czy jestem zobowiazany wpuscie policjanta do mieszkania?
    Czy musi miec on jakis dokument sadowy - np. nakaz ?

  • 2. Data: 2003-03-19 20:10:51
    Temat: Re: Policja a wejscie do mieszkania
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik i...@i...pl napisał:
    > Czy jestem zobowiazany wpuscie policjanta do mieszkania?
    > Czy musi miec on jakis dokument sadowy - np. nakaz ?

    podłączam sie do pytania
    czy musze ich wpuszczać np gdy przyjadą bo zakłócam cisze nocną?

    czytalem w ustawie o policji, że policjant może wejść do mieszkania
    jeśli zachodzi uzasadniona obawa że jest tam popełniane przestępstwo czy
    jakos tak.. ale zakłócanie ciszy nocnej to chyba tylko wykroczenie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2003-03-19 21:16:12
    Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl>

    Wystarczy wzmocnic drzwi plyta pancerna i zalozyc w domu dobry zamek,
    najlepiej cos od srodka zamykane. Wtedy mozna spokojnie do rana spac i udac
    ze sie mialo koreczki w uszach ;)

    --
    Wise Man
    Turniej w StarCrafta zamiast wojny.

  • 4. Data: 2003-03-19 21:22:59
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik scream <s...@...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5aivs$sbv$...@n...onet.pl...
> [...]
    > jeśli zachodzi uzasadniona obawa że jest tam popełniane przestępstwo czy
    > jakos tak.. ale zakłócanie ciszy nocnej to chyba tylko wykroczenie.

    mogą ci wejsc z buta i skutecznie wyciszyć :-)

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-19 21:24:31
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <i...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...tpi.pl...
    > Czy jestem zobowiazany wpuscie policjanta do mieszkania?

    tak

    > Czy musi miec on jakis dokument sadowy - np. nakaz ?

    nie ale w odp.czasie musi Ci go dostarczyć

    Sandra

  • 6. Data: 2003-03-19 22:54:30
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Sandra napisał:
    > mogą ci wejsc z buta i skutecznie wyciszyć :-)

    napewno? jest jakas podstawa prawna do tego?:)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2003-03-19 22:59:24
    Od: "Mate0" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie ale w odp.czasie musi Ci go dostarczyć

    Ile ten odpowiedni czas trwa?

    --
    Mate0

  • 8. Data: 2003-03-20 05:34:11
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Mate0" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ile ten odpowiedni czas trwa?
    w ciagu chyba 7 dni prokurator musi podjąć decyzję o przeszukaniu. Nie wiem
    jak wygląda sytuacja gdy mendy wejdą, pogadają (po drodze otworzą drzwi z
    buta) i wyjdą

    termin 7 dni jest nieprzestrzegany przez prokuratorów ze względu na
    obłożenie pracą

    Pozdrawiam

    MI

  • 9. Data: 2003-03-20 07:21:14
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisał:3...@n...tpi.pl...
    >
    > tak

    > nie ale w odp.czasie musi Ci go dostarczyć

    A jak jest tego podstawa prawna?

    Alek

  • 10. Data: 2003-03-20 08:54:30
    Od: "Stan_Z" <s...@g...pl>