  • Data: 2005-10-09 19:30:49
    Temat: Re: Polecony - brak adresata
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anakonda" <a...@p...onet.pl> napisał

    > Taaaak ? a pomyślałeś o skutkach takiego odbierania poleconych listów ?.a
    > może pomyśłałeś ,że nie sobie ale komuś mogłeś zerobić powazny
    > problem.Np.:
    > bank uznał ,że na czas nie otrzymał odpowiedzi i nie przyzna kredytu ,albo
    > ktoś nie otrzyma pozwolenia albo tysiące innych, przez to ,że piszący
    > adres
    > pomylił jedną literkę a ktoś bezmyślnie przyjął nie swoją korespondencję
    > ,a
    > instytucja wysyłayjąca uznała ,że list zaostał doręczony
> [...]

    1. Niczego nie odebrałem, bo sprawa dotyczy innej osoby, zobacz tekst
    pierwszego postu.
    2. Moja wypowiedź z podstawą prawną dotyczy rozważań ogólnych, a nie
    opisanego przypadku. Zastanów się na jakiej podstawie żona odbiera listy
    polecone do męża itp.
    3. W opisanych przypadku szczegółowym zadaję sobie sprawę z konsekwencji i
    dlatego chcę pomóc osobie w rozwiązaniu problemu.Sytuacja pojawiła się w
    związku z pomyłką, którą opisywałem.