eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolecony - brak adresata › Re: Polecony - brak adresata
  • Data: 2005-10-10 00:07:46
    Temat: Re: Polecony - brak adresata
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Sun, 9 Oct 2005 19:25:27 +0200, *Piotr [trzykoty]*
    <news:dibjql$ch7$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):


    > Dopilnował. Osoba, która go dostała była pod adresem, na który został
    > wysłany, więc miała prawo go odebrać. To nie było do rąk własnych. Czasem
    > tak jest, że ktoś np. z rodziny odbiera listy dla innego domowanika. W tym
    > przypadku akurat nie był to ktoś z rodziny, ale odbierający był pod tym
    > adresem, więc jak sądze miał prawo odbioru listu adresowanego na tenże adres

    Aha

    >> Zanieść to na pocztę i zwrócić.

    > A można zwrócić polecony-odebrany???

    A co robić? Ja bym odniosła na pocztę otwarty i przy pracowniku poczty
    napisała, że dostarczono mi przez omyłkę, na kopercie napisała "Zwrot do
    nadawcy" i poprosiła pracownika poczty ( panią w okienku), żeby to odesłała.


    --
    Kaja

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1