  • 1. Data: 2002-10-30 22:04:21
    Temat: Polak aresztowany zagranica
    Od: a...@p...onet.pl

    szukam wszystkiego co mogloby mi pomoc :adresow,stron int.,instytucji
    itd.zajmujacym sie pomoca aresztowanym polakom za granica

  • 2. Data: 2002-10-31 13:26:22
    Temat: Re: Polak aresztowany zagranica
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    a...@p...onet.pl wrote:
    > szukam wszystkiego co mogloby mi pomoc :adresow,stron int.,instytucji
    > itd.zajmujacym sie pomoca aresztowanym polakom za granica

    ot tak dla ideii sobie szukasz, czy masz konkretny przypadek. sadze ze
    nie ma takich stron.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

    --
    : "TWORZAC REALIZUJEMY CELE" ( r.w. - AD`2002 )
    : ****************************************************

  • 3. Data: 2002-10-31 13:45:50
    Od: a...@p...onet.pl

> [...]
    ****************
    > : KTG o/K-ów: eMail: studio(at)post.pl : Mobile: (0-60) 988 98 98 :

    mam konkretny przypadek i bardzo mi na tym zalezy

  • 4. Data: 2002-10-31 18:05:53
    Od: ":: [rw] gericotel ::" <n...@s...com>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > mam konkretny przypadek i bardzo mi na tym zalezy

    moze rzuc temat na grupe, cos wymyslimy.

    pozdrawiam,
    Radoslaw

  • 5. Data: 2002-11-01 11:49:18
    Od: "Sasza" <s...@p...onet.pl>

    Teoretycznie zajmuja sie takimi sprawami najblizsza ambasada, lub konsulat,
    ale podkreslam teoretycznie.
    (tyle, ze pewnie to juz wiesz)