    Subject: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: m <m...@g...com>
    Date: Fri, 30 Sep 2016 12:52:04 +0200

    On 30.09.2016 12:09, J.F. wrote:
    > Ja tam slyszalem i o drastyczniejszych srodkach ... no coz, tu o duze
    > pieniadze chodzi :-)

    > Moze trzeba bylo zmobilizowac tych, co tam parkowali.
    >
    > Tak czy inaczej - widac, jakie rodacy maja pojecie o demokracji.

    BD&DT

    Problem w tym że w skali dużej spółdzielni mieszkaniowej, to prezes jest
    pełną gębą politykiem, prowadzącym pełną gębą kampanię na rzecz lub na
    pohybel i rozgrywającym zwykłych szarych ludzi jak chce.

    Żeby mu podskoczyć, trzeba zawiesić na kołek swoją aktywność zawodową i
    zająć się pełną gębą polityką, zbierać poparcie, liczyć szable,
    mobilizywać, wzywać, prowadzić kampanię na pohybel lub na rzecz.
    Prezesowi za to płacą, jego przeciwnicy muszą robić to po godzinach.

    Czasem jest po prostu taniej pozwolić się prezesowi szarogęsić na swoich
    włościach niż zaczynać z nim nierówną grę ;).

    p. m.