  • Data: 2016-09-30 13:41:54
    Temat: Re: Podzielnik ciepła - dane wysyłane zdalnie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości grup
    @tlen.pl...

    >Z jaką instruckją? ;)
    >Tu nie chodzi o to jak one działają, czy działają i czy w ogóle
    >cokolwiek mierzą.
    >Chodzi o efekt końcowy, a efekt jest taki, że przez 20 lat w sezonie
    >grzewczym miałeś albo nieduży zwrot, albo niedużą dopłatę, po
    >założeniu podzielników >masz zawsze dopłatę, zawsze dużą, wspomniane
    >przeze mnie okolice 1000 zeta ze mieszkanie około 50m2.

    >Sugerujesz że przez 20 lat spółdzielnia jechała non stop na stracie i
    >dopłacała ciężkie pieniądze do ogrzewania?

    No nie - jak piszesz, byly rozliczenia, byly zwroty.

    >Ale zaraz, spółdzielnia to spółdzielcy ma kasę z tego co jej wpłacą,
    >a podwyżek czynszu z tego powodu nie było, obniżek po założeniu
    >podzielników też nie, >więc coś tu śmierdzi.

    a) sprawdzic ceny ciepla - czy nie podrozaly od poprzedniego roku,
    b) sprawdzic czynsz - czy nie bylo obnizki zaliczki na cieplo,
    c) pogadac z sasiadami ... moze jednak grzales najbardziej w calym
    bloku
    d) spytac spoldzielnie o szczegoly zbiorczego rozliczenia - o ile sama
    nie wysle,
    e) spytac ile kosztuje obsluga przez ten system rozliczania.

    J.