    From: "Sqra" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podwyższenia alimentów
    Date: Wed, 6 Feb 2002 20:09:04 +0100

    > Przepraszam!
    > Nie zrozumialam - bije sie w piersi.
    > Ojciec moich dzieci tak daleko odbiega od wizerunku czlowieka, ktory
    moglby
    > sie zajac dziecmi, ze nie przyszlo mi do glowy, ze sa tacy ojcowie -
    sorry.
    > Nie znam statystyk (o ktore pyta Winetu) - znam tylko swoj jeden
    przypadek -
    > ale dzieki grupie poznalam wiecej - i jakze odmiennych od mojego.
    >
    > Chyle czola przed takimi Ojcami - walczcie o swoje dzieci.
    > Uwazam, ze plec nie ma tu znaczenia - wazne, zeby byc dobrym rodzicem.
> [...]

    no to juz napisalem
    niech ojciec przestanie być zlosliwy i zacznie zarabiac wiecej
    najlepiej tyle zeby jeszce matce zadoscuczynic to ze ona nie moze znalezc
    lepszej pracy ...
    (bo to przeciez naturalne ze nie moze , a do tego dochodzi jeszce drugie nie
    moze - jest przeciez dobrą matka )

    ciesze sie ze nie przyszlo ci do glowy to , ze moga byc tacy ojcowie
    juz pierwszym emilu drastycznie apelowalem o umiar w moralizowaniu jesli
    nie zna sie sytuacji ...

    matka mojego syna nie pracowala przez pierwsze 2 lata , byla na utzrymaniu
    rodzicow ( moj syn tez )
    nie mogla znalezc pracy ... ja musialem
    czy moje pieniadze szly na moje dziecko ?
    nie

    kiedy tylko dostala nakaz sadowy o tym ze mam placic ( robilem to caly
    czas )
    najpierw poleciala do komornika a potem sprawdzila czy wplacilem pieniadze

    potem tlumaczyla sie ze jej obowiazkiem nie jest sprawdzanie konta (koszty
    ponioslem ja )

    reasumujac odbiega ona znacznie od wizerunku osoby ktora odjelaby sobie
    cokolwiek od ust aby dac to dziecku

    sqra