  • Data: 2008-06-26 16:43:41
    Temat: Re: Podwyzka abonamentu.
    Od: anty-hinek <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi o to czy jest tam cos w stylu: "wysokosc abonamentu okresla
    > aktualny cennik (dostepny na stronie www............) a uslugodawca
    > zobowiazuje sie z wyprzedzeniem (badz nie) informowac klientow o
    > zmianach cennika (za posrednictwem stony www lub w inny sposob)."

    Umowe gdzies zaposialem i nie mam jak sprawdzic w tej chwili, na pewno
    bylo cos takiego na umowie o internet, odrebna umowa z ta sama firma.
    Tylko nawet jezeli cos takiego jest, to czy ja mam obowiazek sledzenia
    tych zmian na ich stronie internetowej i jak czesto.
    Na chwile, obecna na stronie internetowej tej firmy nie ma mowy o
    podwyzce i ceny sa nadal stare, czy mam tam zaglac codzinnie?