  • Data: 2008-06-26 19:43:43
    Temat: Re: Podwyzka abonamentu.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "anty-hinek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g40a8g$osp$1@node1.news.atman.pl...

    Rzeczony operator nie ma po prostu w jaki sposób udowodnić, ze o zmianie
    abonamentu kogokolwiek powiadomił, a więc pismo spokojnie można uznać za
    niebyłe. Z ty, że na dłuższą metę to nic nie da, bo podejrzewam, że upomną
    się listem poleconym. Zyskasz różnicę za 1-2 miesiące i będziesz się z nimi
    handryczyć przez kolejnych kilka lat. Opłaci się? Ja podobny numer zrobiłem
    kilka lat temu, ale wyprowadzałem się z mieszkania i mi nie zależało. No i
    moi nawet listu nie przysłali, tylko podobno publikowali podwyżki na
    specjalnym kanale. Odpisałem im, ze go nie oglądałem, wiec nie wiedziałem i
    to sprawę ucięło.