  • Data: 2007-11-28 07:39:48
    Temat: Re: Podwójne OC - wezwanie do zapłaty
    Od: "Prezes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" napisał ...

    > Co to jest data wymagalności.
    Data wymagalności to data do której należało wypowiedzieć
    bądź opłacić polise.

    > Napisz od kiedy do kiedy byla polisa.
    Polisa która się automatycznie zwnowiła została zawarta
    na okres 06.09.2005 - 05.09.2006

    > istotne czy przed wznowieniem była zapłacona. jeśli nie, to się nie
    > przedłużyła. Jeśli tak to się przedłużyła.
    Na pewno poprzednia polisa była opłacona, bo była to polisa
    pierwszego właściciela, od którego komis kupił auto.

    > jak widać może
    A to że moze to jeszcze nie znaczy, ze ma takie prawo.

    pozdrawiam