  • Data: 2007-11-27 05:41:41
    Temat: Re: Podwójne OC - wezwanie do zapłaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Prezes wrote:

    > Użytkownik "witek" napisał ...

    > Oczywiście że przechodzi, ale umowa, a nie umowy.

    tak, każda oddzielnie.

    > Umowa przedłużyła się w czasie kiedy właścicielem był komis,
    > Data wymagalności to 05.09.2005r.

    Co to jest data wymagalności.
    Napisz od kiedy do kiedy byla polisa.

    Składka za automatycznie
    > wznowioną polisę nie została zapłacona,

    istotne czy przed wznowieniem była zapłacona. jeśli nie, to się nie
    przedłużyła. Jeśli tak to się przedłużyła.

    czyli 07.09.2005
    > kiedy kupiłem auto z tytułu ww polisy TU nie ponosiło odpowiedzialności
    > bo takową ponoci od momentu opłacenia składki.

    Nie. Od momentu zawarcia umowy. Potem ma prawo domagać się składki.

    > A wiec jedyną ważna polisą którą otrzymałem była polisa z Warty,
    > a wobec tej polisy postąpiłem zgodnie z ustawą, wypowiadając ja
    > w wymaganym czasie.

    też nie.

    > Takze Allianz nie ma prawa żądać odemnie
    > zapłaty za polise, z której niegdy nie kożystałem.

    jak widać może.