eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP › Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile,
    dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    Date: Tue, 13 Aug 2002 10:47:43 +0200

    Marcin Wieczorek wrote:

    > Po pierwsze - jak robisz FUTa to wypadało by o tym poinformować, zresztą
    > generalnie nieładnie jest FUTować na pl.test.
    >
    > Po drugie - jeśli oferujesz jakiekolwiek płatne materiały to musisz się
    > liczyć z faktem, że ktoś może się poczuć oszukany więc doradzam
    > ostrożność, tym bardziej, że trudno uznać Cię za wiarygodnego ;)
    >
    > Po trzecie - z pewnością potrafisz podać namiary na oryginalną
    > publikację swojego autorstwa. Jeśli nie podasz (czego, nie wątpię,
    > nie uczynisz) to ośmieszysz (zresztą nie po raz pierwszy ;) się
    > jedynie.

    Czego ty tyle gledzisz. Poszukaj sobie w archiwum usenetu albo wez
    ksiazke nt. usenet/pgp security

    > ROTFL^10
    > Z pewnością za wykład "eksperta" warto by było zapłacić
    > dziesięciokrotnie więcej ;>
    >
    > Niemniej NTG i więcej Ci na tej grupie nie odpowiem ;>

    I czego tyle offtopickuje.
    Podpis elektroniczny to wlasnie ta grupa , bo to nowa legislacja.
    Poniewaz nie mam czasu na dyskusje z lamerami to chociaz poczytaj CNN,
    co pisze na ten temat.
    Tych z Columbia University, ktorzy pisza ze odkryli cos nowego w pgp sam
    znajde i sam sie z nimi skontaktuje.

    Pamietaj.
    Nastepnym razem pisz jedynie merytorycznie, bez lamerstwa, albo nic nie
    pisz i nie trolluj wiecej.

    Jacek

    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm).