eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP › Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
  • Data: 2002-08-17 08:30:27
    Temat: Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    Od: Michał Cieślicki <y...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Rafal 'Raf256' Maj <r...@r...com> quotation:

    > nie, to poprostu expert - najbardziej pokręcony wariat na news://
    > polecam - http://www.raf256.com/abuse :)

    Już czytałem. Przeczytałem także expertyzę ;p

    Naprawdę sądzisz, że warto zawiadomić jakieś służby medyczne?
    Jeśli mieszka sam, to może mu grozić i jego sąsiadom poważne
    niebezpieczeństwo.

    Proponuję nie przeszkadzać tutaj, dlatego ustawiam FUT na
    najodpowiedniejszą grupę: alt.jacek :)

    --
    Plonkito ergo sum (c) Igo on apcoh
    Hxbpunav cemrm obtbj hzvrenwn zybqb