eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPodpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP › Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
  • Data: 2002-08-13 09:53:00
    Temat: Re: Podpis elektroniczny vs. jak osoba trzecia moze czytac cudze e-maile, dokumenty elektroniczne zaszyfrowane PGP
    Od: "Doktor" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał Cieślicki wystukał (a) w wiadomości

    > Zainstaluj sobie OE Firewall z http://oe.faq.net.pl,

    "Strona, której szukasz, jest w tej chwili niedostępna.
    Witryna sieci Web może mieć problemy techniczne lub może
    być potrzebna zmiana ustawień przeglądarki." :)

    > wtedy twój Outlook będzie działał tak jak Pan Bóg
    > przykazał działać czytnikom na usenecie.

    Hm. Może i, tylko jak na razie jesteś jedyną osobą,
    która w ten sposób cytuje ale nic to, może się nie znam. ;)

    > PS: Poprawiłem dla Ciebie tę wiadomość, na którą odpowiadałeś.

    Dzięki. Od razu lepiej. :)

    --
    Doktor.
    d...@p...onet.pl