  • 11. Data: 2007-10-28 07:58:53
    Temat: Re: Podłaczenie do sieci WiFi bez zabezpieczeń
    Od: "czar" <c...@w...wp.pl>

    wszystkie ustawienia niezbedne do pracy ...

    A gdzie tu znamiona przestępstwa ??

    www.kisielin.net

  • 12. Data: 2007-10-28 14:36:02
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 27 Oct 2007 20:17:03 +0200,
    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> screamed:

    > A jak zwykły użytkownik ma odróżnić jedno od drugiego?

    Zwykly uzytkownik ma odroznic jedno od drugiego na swoja
    odpowiedzialnosc.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 15:35:41 user up 11508 days, 3:30, 1 user, load average: 0.90, 0.50, 0.00 ]

    You never finish a program, you just stop working on it.

  • 13. Data: 2007-10-28 15:17:36
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@p...kielce.pl> napisał

    > Zwykly uzytkownik ma odroznic jedno od drugiego na swoja
    > odpowiedzialnosc.

    Jesteś zawodowym wojskowym?

  • 14. Data: 2007-10-28 15:26:42
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Alek wrote:
    > Jesteś zawodowym wojskowym?

    Saperem ;]

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 15. Data: 2007-10-28 16:53:57
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sun, 28 Oct 2007 16:17:36 +0100,
    Alek <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> screamed:

    > Jesteś zawodowym wojskowym?

    Nie, ale podobienstwo do dowcipow wojskowych bylo zamierzone. :)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:212B ]
    [ 17:53:18 user up 11508 days, 5:48, 1 user, load average: 0.90, 0.50, 0.00 ]

    My computer NEVER cras

  • 16. Data: 2007-10-29 08:27:28
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "MDobak" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Mam takie pytanie. Gdyby powstała gdzieś, jakaś prywatna siec WiFi i która
    > nie posiadała by haseł i żadnych zabezpieczeń (czyli kto jest w zasięgu
    > może sie podłączyć) ale jej właściciel nie chciałby, żeby ktoś

    Nie jest przestępstwem podłączenie się do niezabezpieczonej sieci, ponieważ
    nie przełamujesz zabezpieczeń.
    Gdybyś podmieniał sobie MAC karty, a zwłaszcza złamał hasło (nawet słabego
    WEP), to wtedy można łatwo Ci postawić zarzut z art 267 K.K. § 1, § 2. Jedną
    taką sprawę już skutecznie załatwiłem, jestem w trakcie kolejnej.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 17. Data: 2007-10-29 09:03:01
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    O, a można jakieś szczegóły? Na priv: http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 18. Data: 2007-10-29 09:24:27
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fg47k5$cbe$2@inews.gazeta.pl...

    > O, a można jakieś szczegóły? Na priv: http://olgierd.bblog.pl/o_mnie.html

    Normalnie gość podmienił MAC, złamał WEP i myślał, że ma neta za darmo do
    czasu aż miał rewizję.

  • 19. Data: 2007-10-29 09:46:11
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 29 Oct 2007 10:24:27 +0100, Jan Werbiński napisał(a):

    > Normalnie gość podmienił MAC, złamał WEP i myślał, że ma neta za darmo
    > do czasu aż miał rewizję.

    Rozumiem, że w sieci komercyjnej, którą prowadzisz w Żarach? Policja
    postawiła lub postawi mu jakieś zarzuty?

  • 20. Data: 2007-10-29 10:18:07
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@o...com> napisał w
    wiadomości news:fg4a53$mdq$1@inews.gazeta.pl...
    > Rozumiem, że w sieci komercyjnej, którą prowadzisz w Żarach? Policja
    > postawiła lub postawi mu jakieś zarzuty?

    Dogadalismy się i nie postawi. :-)