  • 1. Data: 2007-10-27 12:07:03
    Temat: [materiały szkoleniowe] Jak posiąść wiedzę o naruszaniu praw autorskich
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1631209,11,item.html

    Nasza wzorowa Służba Bezpieczeństwa Antykorupcyjnego oraz wcześniej
    policja dokładnie poznała funkcjonowanie zwyrodniałych piratów. Niebawem
    służby przystąpią do wyłapywania nastoletnich piratów z sieci osiedlowych.

    Pozdrawiamy gorąco amatorów dobrego kina z CBA. Informujemy także, że
    niebawem służby rozpoczną tłumaczenie i udostępnianie napisów do filmów
    co pozwoli poznać półświatek tłumaczy.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 2. Data: 2007-10-27 15:58:07
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Oct 27, 2:07 pm, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    <r...@p...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Pozdrawiamy gorąco amatorów dobrego kina z CBA. Informujemy także, że
    > niebawem służby rozpoczną tłumaczenie i udostępnianie napisów do filmów

    Ja sie nie dziwie. PiS obiecalo walke z korupcja? obiecali i zaraz
    ministrunio Lipiec zaczal przystepowac do inflitracji tego swiatka.
    Obiecali bezpieczne ulice? Obieciali i zaraz pomocnik prezydenta
    zaczal handlowac narkotykami zeby zdobyc adresy zwyrodnialych
    chuliganow. wszystko dla polski tylko my tacy niewdziewczni jestesmy.
    Nie rozumiemy planow wielkiego stratega, orla tatr, slonca belwederu i
    jego brata.

  • 3. Data: 2007-10-27 18:50:03
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:
    > (...) PiS (...) wielkiego stratega, orla tatr, slonca belwederu i
    > jego brata.

    Mieszanie do tych nowatorskich działań partii politycznych i osób
    polityków jest kanalizowaniem sprawy, sprowadzaniem do polityki.