  • 31. Data: 2006-07-05 15:33:46
    Temat: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Johnson [Wed, 05 Jul 2006 17:01:54 +0200]:

    > Najprościej spytać tego psychologa.

    No jak widać nie do końca. Wybyło mu się...

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 32. Data: 2006-07-05 15:35:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Fałszywe oskarżenie musi byc po pierwsze umyslne czyli na umyslnośc składa
    > się świadomość tego ktory oskarża ,że oskarżenie jest fałszywe.

    blednie dopuscilem mozliwosc poplenienia tego w zamiarze ewentualnym,
    niestety ustawodawca nei byl na tyle bystry by taka mozliwosc
    przewidziec. (podobnie przy falszywych zeznaniach).
    Nie musisz mi tlumaczyc na czym polega przestepstwo bo to wiem.

    > Musiałby być głupi, żeby popełniać samobójstwo skoro sam wie, że jest
    > niewinny...

    takaś pewna?
    NAwet gdyby był traktowany jak gwałciciel dziecka w areszcie, byłby
    bity, gnebiony a cala rodzina, sasiedzi wszyscy ktorzy go znaja mieli by
    go za zwyrodnialca, oraz media podobnie by go przesdtawialy?

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 33. Data: 2006-07-05 15:36:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    enwy napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie masz zdanych rzeczowych argumentow

    akurat to jest rzeczowy argument i juz taki przyapdek mial miejsce, gosc
    sie w areszcie powiesil a pozniej okazalo sie ze byl niewinny.

    P.

  • 34. Data: 2006-07-05 15:45:28
    Od: "enwy" <e...@w...pl>

    > A mi się wydaje że rozumiem.

    Proponuje

    > Akurat skopiowałem to co wcześniej napisałem z komentarza do kk. :)
    > Jesteś pewna więc że skoro tam piszą coś bez logicznego sensu, to
    > powinienem to czytać?

    Moze i skopiowales, ale nie na temat

  • 35. Data: 2006-07-05 15:50:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    enwy napisał(a):

    > Moze i skopiowales, ale nie na temat

    A mogłabyś cytować i odpowiadać po ludzku?

  • 36. Data: 2006-07-05 16:08:57
    Od: "akala" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    > Interesuje mnie- i będę wdzięczna, jeśli ktoś się orientuje- jaka
    > jest standardowa procedura (o ile jest) w postępowaniu w przypadku
    > podejrzenia o molestowanie seksualne dziecka.

    a jakiej proceduru się spodziewasz.Z tego co napisałaś nic nie wynika ,bo
    wszyscy coś kręcą.
    1 napisz kim jest ten wyujek i dalczego ma dostęp do dziecka / kim jest nie
    chodzi mi o nazwisko a o pokrewieństwo/
    2 co tak naprawdę uważa mataka /może jest tak zakochan w tym "wujku" ,że nie
    widzi co on robi/,cy ma jakieś podejrzenia ?- bo wujek / w dosłownym tego
    slowa znaczeniu/ racej nie często ma dostęp do śpiącego dziecka
    3 to ,że ktoś jest zany i szanowany wclae nie wyklucza tego ,że moze byc
    zboczeńcem ,pewien dyrygent był bardzo zanny i szanowany i jest zbocznony, a
    z tego kręgu nie moża równiez jak pokazało życie wykluczyć psychologa.
    4 psycholog nie jest lekarzem tylko psychologiem / choc czasami może być/ ,a
    ponieważ sprawa jest brdzo poważna proponuję matce by dokładnie obserwowała
    zachowanie "wujka" i udała się do innego psychologa bo ten to jakiś dziwny
    ,w czasie urlopu nic nie ustali ,a czs leci.
    5 sprawa jest poważna lecz należy zachować daleko idące środki ostrożności
    i daleko posuniętą rozwagę, najpoważnieszym błędem w takich sprawach jest
    to, że nierozważni ludzie próbują ustalić przyczynę nietpowych zachowań
    dziecka po przez poduwanie mu, po przez zadawanie nieumiejętnie pytań
    rozwiązania prostego " bo on mnie dotykał" - radzę koniecznie zwrócić się do
    odpowiedniego psychologa.
    Jeżeli są poważne podejrzenia ,powiadomić policję i nie czekać,ale nalezy
    pamiętać ,że próba pozbycia się z domu niechcianego już "wujka" a czasami
    męża ,może dziecku przynieść nieodwracalną szkodę na całe życie

    akala

  • 37. Data: 2006-07-05 16:37:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern napisał(a):

    > I nie zmuszać dzieciaka do czegoś czego nie chce.

    A jak nie chce jeść to co ? ;)

  • 38. Data: 2006-07-05 16:38:50
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > A jak nie chce jeść to co ? ;)

    nic,
    moje dziecko je, kiedy chce.
    ale NTG się zrobiło.
    a nie proponuję przejścia na grupę o dzieciach - instynkt
    samozachowawczy działa.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 39. Data: 2006-07-05 17:56:10
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: akala [Wed, 5 Jul 2006 18:08:57 +0200]:

    > a jakiej proceduru się spodziewasz.

    Jakiejkolwiek byle ustalonej. Coś w rodzaju przepisów które
    zobowiązują do złożenia doniesienia, terminów, czegokolwiek.

    > 1 napisz kim jest ten wyujek i dalczego ma dostęp do dziecka
    > / kim jest nie chodzi mi o nazwisko a o pokrewieństwo/

    Pokrewieństwa brak. Narzeczony matki dziecka. Wychowują je
    wspólnie od circa 4 lat.

    > 2 co tak naprawdę uważa mataka

    Dobre pytanie. Nie mam zielonego pojęcia.

    > 3 to ,że ktoś jest zany i szanowany wclae nie wyklucza
    > tego ,że moze byc zboczeńcem

    Nie wyklucza i nie w tym kontekście o tym wspominałam przecież.

    > 4 psycholog nie jest lekarzem tylko psychologiem

    Zasadniczo ten konkretny akurat jest.

    > udała się do innego psychologa bo ten to jakiś dziwny
    > ,w czasie urlopu nic nie ustali ,a czs leci.

    Na czas akurat w tym momencie nie narzekają. Nie w tym rzecz.
    Interesuje mnie konkretnie: co powinien zrobić psycholog i czy
    to co robi jest zgodne z tym, co powinien. A raczej- co w tym
    przypadku nakazuje mu prawo. O ile nakazuje, zakładam że tak.

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217
    \o)/ I am what I am, I do what I want

  • 40. Data: 2006-07-05 17:56:56
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Przemek R. [Wed, 05 Jul 2006 16:27:28 +0200]:

    > gdzie Cie dotykal? :-)

    A, to zależy kto ;) Odpowiedź ogólna nie nadaje się
    akurat na tą konkretną grupę ;)

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217