    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Podejrzenie molestowania dziecka- procedura
    Date: Thu, 06 Jul 2006 00:35:39 +0200

    Re to: Andrzej Lawa [Wed, 05 Jul 2006 23:59:10 +0200]:

    > Konkretnej procedury nie ma - są ogólne przepisy.

    A możesz mnie jakoś na nie nakierować? Byłabym wdzięczna,
    jak dla mnie ten gąszcz przepisów to jednak nadal czarna
    magia z pogranicza horroru jest :)

    > No i oczywiście etyka zawodowa - fachowiec słusznie nie
    > próbuje rozpocząć polowania na czarownice kiedy sam
    > nie wie, co wie.

    No dobra, można już polować na czarownice... Podkładam jedną
    we własnej osobie ;>

    Mam uzasadnione podejrzenia że nie do końca o to chodzi,
    i stąd w zasadzie moje pytanie. W tym konkretnym przypadku
    akurat moja wiedza i doświadczenie każe mi jednak postawić
    na szali własną reputację i uprzeć się, że opisywana przez
    psychologa sytuacja nie miała miejsca. Co pośrednio także
    potwierdził drugi psycholog, poproszony o konsultację.

    Dlatego tak się czepiam stanowiska tego konkretnego lekarza.
    Mam jednak wrażenie, że właśnie etyka nie powinna pozwolić
    mu zostawić dziecka, w przypadku uzasadnionego podejrzenia,
    na następne 3 miesiące pod opieką rzekomego pedofila. Jakoś
    mi to jednak koliduje mocno z rzekomą pewnością lekarza. To
    jest powód, dla którego szukam prawnych przepisów, które
    określają co w w/w sytuacji psycholog zrobić powinien.

    Masz może jakiś pomysł...?

    Kira

    --
    /(o\ http://kira.wwt.pl :: GG 1565217