  • 1. Data: 2009-04-06 08:51:18
    Temat: Podawanie danych kontaktowych w zakładzie pracy
    Od: Mateusz Piąty <...@p...pl>

    Czy ktoś się orientuje jakie przepisy mogą być podstawą do żądania przez
    zakłądpracy podania przez pracownika danych osoby kontaktowej (imię,
    naziwsko,adres, nr telefonu)? Art 221 kodeksu pracy mówi wprost o danych
    pracownika i ewentualnie dzieci a inne na podstawie odrębnych przepisów.
    Jestem ciekawy jakich?

  • 2. Data: 2009-04-06 09:00:52
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 6 Kwi, 10:51, Mateusz Piąty <a...@p...pl> wrote:
> [...]
    > naziwsko,adres, nr telefonu)? Art 221 kodeksu pracy mówi wprost o danych
    > pracownika i ewentualnie dzieci a inne na podstawie odrębnych przepisów.

    Do nr telefonu nie ma podstaw żadnych.

  • 3. Data: 2009-04-06 09:06:32
    Od: pete <d...@o...pl>

    Mateusz Piąty pisze:
> [...]
    > naziwsko,adres, nr telefonu)? Art 221 kodeksu pracy mówi wprost o danych
    > pracownika i ewentualnie dzieci a inne na podstawie odrębnych przepisów.
    adres jak najbardziej, potrzebny jest pracodawncy do roznych rzeczy (np
    zgloszenie do ZUS).
    telefon - powiedz ze nie masz - i po problemie

  • 4. Data: 2009-04-06 09:22:20
    Od: Mateusz Piąty <...@p...pl>

    ALe to nie chodzi o moje dane - to jest zrozumiałe. Chodzi o dane osoby
    "kontaktowej". Podobno w razie gdyby mnie coś sie stało, żeby mieli do kogo
    zadzwonić.

  • 5. Data: 2009-04-06 09:24:46
    Od: przypadek <p...@g...pl>

    On 6 Kwi, 11:22, Mateusz Piąty <a...@p...pl> wrote:
    > ALe to nie chodzi o moje dane - to jest zrozumiałe. Chodzi o dane osoby
    > "kontaktowej". Podobno w razie gdyby mnie coś sie stało, żeby mieli do kogo
    > zadzwonić.

    To jest tylko w twoim interesie - jeśli nie chcesz nie musisz podawać.

  • 6. Data: 2009-04-06 09:44:25
    Od: Mateusz Piąty <...@p...pl>

    tak właśnie myślałem ale pracodawca myśli chyba inaczej ;)

  • 7. Data: 2009-04-06 09:46:56
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 06 Apr 2009 11:44:25 +0200, Mateusz Piąty napisał(a):

    > tak właśnie myślałem ale pracodawca myśli chyba inaczej

    No to powiedz, że nie masz zgody od tej osoby na przetwarzanie jej danych
    osobowych. To powinno zadziałać paraliżująco ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 8. Data: 2009-04-06 11:43:31
    Od: pete <d...@o...pl>

    Olgierd pisze:

    > No to powiedz, że nie masz zgody od tej osoby na przetwarzanie jej danych
    > osobowych. To powinno zadziałać paraliżująco ;-)

    albo ze nie masz takiej osoby.
    i nic im do zycia prywatnego

  • 9. Data: 2009-04-06 18:13:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pete" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > albo ze nie masz takiej osoby.
    > i nic im do zycia prywatnego

    Ja na jego miejscu podał bym dane Prezydenta RP. Ciekawe, czy by
    zadzwonili.

  • 10. Data: 2009-04-06 21:14:05
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1hgbkq8wwu0i7.1qhu1539vmvu$.dlg@40tude.net Mateusz Piąty
    <...@p...pl> pisze:

> [...]
    > naziwsko,adres, nr telefonu)? Art 221 kodeksu pracy mówi wprost o danych
    > pracownika i ewentualnie dzieci a inne na podstawie odrębnych przepisów.
    Poza KP to Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie
    zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze
    stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika.
    Poza tym, co tam podano to nie trzeba w żaden sposób odmowy tłumaczyć - nie,
    bo nie i tyle.

    --
    Jotte