  • 1. Data: 2009-04-06 09:11:31
    Temat: [Szkoda komunikacyjna, odszkodowanie] Brak odpowiedzi na zażalenie z TUW.
    Od: g...@g...com

    Cześć,
    na początku roku miałem szkodę komunikacyjną - na tył mojego auta
    najechało auto z ubezpieczeniem w TUW, które szkodę likwidowało. Przy
    odebraniu samochodu (naprawa bezgotówkowa) okazało się, że zakład
    wstawił nową część, która przy oględzinach miała pomniejszoną wartość
    o 50% (chodziło o plastikową nakładkę pasa w bagażniku). Pomniejszenie
    wartości uzasadnione było tym, że nakładka była porysowana. Ale
    mniejsza z tym, wiem, że zakład który naprawiał wóz, popełnił błąd
    (powinni mi dać znać wcześniej, że nie mogą znaleźć używanej części),
    ale nie mogłem już dłużej zwlekać z odbiorem samochodu, więc
    "przyjąłem na klatę" dopłatę różnicy i postanowiłem się poużerać z
    TUW.
    Wysłałem zażalenie na decyzję dnia 16 lutego, w terminie ustawowym nie
    otrzymałem odpowiedzi (do dzisiaj zresztą). Dodzwoniłem się do
    likwidatora, który stwierdził, że może faktycznie utrata wartości nie
    powinna wynosić aż 50%, natomiast nie umiał odpowiedzieć dlaczego nie
    odpisano mi na pismo.
    Udałem się wyżej - do Centrali. Najpierw rozmawiałem z Panią Radcą
    Prawną. Wysłuchała mnie, kazała wysłać emailem zażalenie całą
    dokumentację (z mojej strony zażalenie). No i nadal cisza. Za chwilę
    minie 2 m-ce.
    Co mogę zrobić? Mam szansę coś ugrać?
    Kwota nie jest dla nich duża, dla mnie tak, natomiast bardziej
    denerwuje mnie to, że nie dość, ze samochód został uszkodzony, miałem
    kupę problemów, to jeszcze nie raczą odpowiedzieć.

    Z góry dzięki za odpowiedź.
    Pozdrawiam,

    --
    Zbyszek