eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    Date: Thu, 25 Nov 2010 22:23:32 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 27
    Message-ID: <icnot4$7mb$7@news.net.icm.edu.pl>
    References: <icjuna$a57$1@news.agh.edu.pl> <icm3s6$bhs$3@news.onet.pl>
    <4cee9873$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: apn-87-251-232-55.static.gprs.plus.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1290757861 7883 87.251.232.55 (26 Nov 2010 07:51:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 26 Nov 2010 07:51:01 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4cee9873$0$22812$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:660431
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl>

    >> koleżanka ma problem: kupiła rzecz za 160 zł na Allegro i wybrała
    >> przesyłkę litem poleconym priorytetowym.
    >> Sprzedawca wysłał towar, ale Poczta Polska 'zgubiła' go.
    >> Podpisując dzisiaj oświadczenie na reklamacji dowiedziała się, że będzie
    >> odszkodowanie, ale tylko około 100 zł. Co można w tej sytuacji zrobić ?
    >> Do kogo się zwrócić ?
    >
    > jesteś pewien że przesyłka została wysłana?:O)
    > może najpierw zażądaj od sprzedawcy wysłania ksera dowodu nadania paczki,
    > jeśli sprzedawca odmówi to znaczy że nie wysłał i kłamał i zgłoś
    > oszustwo na
    > policję:O)
    >

    Skoro podpisała oświadczenie na reklamacji, to jest pewna że przesyłka
    została wysłana i reklamowano jej niedoręczenie i poczta tą reklamację
    rozpatruje co byłoby niemożliwe bez wysłania tej przesyłki.

    Oczywiście ma prawo zażądać dowodu nadania paczki - ale jak już
    napisałem samo postępowanie reklamacyjne stanowi ten dowód.
    --
    Poczta może rozpatrywać i jeszcze nie wiedzieć, że przesyłka nie została
    wysłana

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1