eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoczta 'zgubiła' przesyłkę › Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
  • Data: 2010-11-26 16:46:33
    Temat: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłkę
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik niusy.pl napisał:
    >
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    >
    >>> Jakie znaczenie ma prawdopodobieństwo jeśli w dowolnej niemal chwili
    >>> można złożyć reklamację na przesyłkę, która w ogóle nie została wysłana
    >>> a postępowanie reklamacyjne będzie się toczyło przez jakiś czas ???
    >>
    >> Reklamacja musi zawierać oryginał dowodu nadania.
    >
    > No ale to nadal może być nieprawdziwy dowód nadania. Nieważne, napisano
    > już, że nadanie jest pewne.

    W takim przypadku reklamacja zakończyła by sie po paru dniach
    oskarżeniem reklamującego o oszustwo (po prostu na pierwszym etapie
    wpisywania numeru nadania w system) a nie doszłoby do żadnego
    podpisywania czegokolwiek przez odbiorcę.

    Zresztą spróbuj złożyć reklamację na poczcie posługując się czymkolwiek
    oprócz oryginału nadania i opisz swoje doświadczenia na grupie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1