    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 26 Nov 2010 00:09:30 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Poczta 'zgubiła' przesyłk

    On Thu, 25 Nov 2010, Roman Rumian wrote:

    > "List priorytetowy" - tylko tyle na temat wybranej opcji.

    Nie będę się wypowiadał co do tego czy wybór opcji (a raczej zasada
    "widziały gały co brały") ma zastosowanie do traktowania oferty
    jako całości, ale zdarzało mi się (przy przesyłkach >200 zł)
    że jako kupujący sam wnioskowałem o "doubezpieczenie".
    Z dopłatą rzecz jasna.
    Z tego p. widzenia kupujący *mógł* wybrać, inna sprawa, czy
    sprzedający by się zgodził (zobowiązany nie był, IMVHO należałoby
    taką sprawę uzgodnić PRZED zakupem).

    pzdr, Gotfryd