  • 11. Data: 2013-07-01 14:06:49
    Temat: Re: Poczta elektroniczna
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.07.2013 13:23, Liwiusz pisze:

    > Pisana przez spółkę.

    Czy każdy mail pracownika jest pisany przez spółkę?

    MJ

  • 12. Data: 2013-07-01 14:25:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-01 14:06, Michał Jankowski pisze:

    > Czy każdy mail pracownika jest pisany przez spółkę?

    Nie. Na przykład ja ten post piszę prywatnie.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2013-07-01 14:25:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-07-01 14:06, Michał Jankowski wrote:
    > Czy każdy mail pracownika jest pisany przez spółkę?

    Czy na pewno akurat o to chciałeś spytać? ;-)

    Piotrek

  • 14. Data: 2013-07-01 14:28:54
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.07.2013 14:25, Liwiusz pisze:

    > Nie. Na przykład ja ten post piszę prywatnie.

    Czy zamiast się droczyć, ktoś mógłby odpowiedzieć do rzeczy?

    MJ

  • 15. Data: 2013-07-01 14:29:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-01 14:28, Michał Jankowski pisze:

    > Czy zamiast się droczyć, ktoś mógłby odpowiedzieć do rzeczy?

    Dostajesz odpowiedź na każde pytanie. Może nie umiesz go zadać?

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2013-07-01 14:33:34
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.07.2013 14:29, Liwiusz pisze:

    > Dostajesz odpowiedź na każde pytanie. Może nie umiesz go zadać?

    O Jezu.

    Czy każdy mail z domeny zarejestrowanej przez spółkę jest pismem pisanym
    przez spółkę? Oczywiście NIE, bo domeny gazeta.pl i agora.pl mają tego
    samego właściciela. A jednak jest jakiś powód, że każdy mail wysłany z
    jednej z tych domen ma dopisaną stopkę z kapitałem, a z drugiej - nie.

    Naprawdę wolisz się droczyć zamiast odpowiedzieć po ludzku?

    MJ

  • 17. Data: 2013-07-01 14:36:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-01 14:33, Michał Jankowski pisze:

    > O Jezu.
    >
    > Czy każdy mail z domeny zarejestrowanej przez spółkę jest pismem pisanym
    > przez spółkę? Oczywiście NIE,

    Racja.

    Wysyłam maile z domeny @gazeta.pl, bez stopki.

    > Naprawdę wolisz się droczyć zamiast odpowiedzieć po ludzku?

    A jakie ma znaczenie domena, z której mail był wysłany? Może być wysłany
    nawet z poczta.onet.pl i stopkę musi mieć, jeśli wysyła spółka.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2013-07-01 14:37:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.07.2013 14:33, Michał Jankowski pisze:

> [...]
    > jednej z tych domen ma dopisaną stopkę z kapitałem, a z drugiej - nie.
    >
    > Naprawdę wolisz się droczyć zamiast odpowiedzieć po ludzku?

    Ten typ tak ma ;)

    Swoją drogą jak ten zapis należy interpretować?

    (pisma i zamówienia) handlowe

    czy

    (pisma) i (zamówienia handlowe)

    Konkretny przykład - jako pracownik firmy wysyłam czysto techniczne
    pytanie do np. dostawcy sprzętu (czy ich sprzęt ma taką czy inną
    funkcję). Podpada czy nie podpada?

  • 19. Data: 2013-07-01 15:46:47
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 01.07.2013 14:36, Liwiusz pisze:

    > Wysyłam maile z domeny @gazeta.pl, bez stopki.

    A maile z domeny agora.pl mają wszystkie taką stopkę. Nawet jeśli jest
    to mail w sprawach prywatnych.

    > A jakie ma znaczenie domena, z której mail był wysłany?

    To ja się o to pytam.

    MJ

  • 20. Data: 2013-07-01 16:14:42
    Od: m <m...@g...com>

    On 01.07.2013 15:46, Michał Jankowski wrote:

    > A maile z domeny agora.pl mają wszystkie taką stopkę. Nawet jeśli jest
    > to mail w sprawach prywatnych.

    Jeżeli to jest mail w sprawach prywatnych, to stopka jest pewnie "z
    rozpędu" i mogłoby jej równie dobrze nie być.

    > To ja się o to pytam.

    No to dostałeś już odpowiedź, że nie ma znaczenia. Z resztą - sam taką
    odpowiedź zasugerowałeś.

    p. m.