  • 21. Data: 2013-07-01 16:32:52
    Temat: Re: Poczta elektroniczna
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-01 15:46, Michał Jankowski pisze:

    > A maile z domeny agora.pl mają wszystkie taką stopkę. Nawet jeśli jest
    > to mail w sprawach prywatnych.

    Z czysto praktycznego punktu widzenia - skoro ktoś ma automatycznie
    ustawione wstawianie stopki do maila, to nie każdemu się chce ją
    modyfikować jak pisze prywatnego maila.

    > To ja się o to pytam.

    Domena nie ma znaczenia.

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2013-07-01 16:51:00
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2013 14:25, Liwiusz pisze:
> [...]

    Tak.

    > Nie. Na przykład ja ten post piszę prywatnie.

    No ale wtedy jest pisany przez ciebie-ciebie, a nie przez pracownika
    spółki. Więc każde pismo pisane przez pracownika jest pisane służbowo.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 23. Data: 2013-07-01 18:17:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Tak.

    > No ale wtedy jest pisany przez ciebie-ciebie, a nie przez pracownika
    > spółki. Więc każde pismo pisane przez pracownika jest pisane służbowo.

    To jeszcze zależy co rozumiemy przez "pracownika spółki".

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2013-07-01 19:53:06
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2013 18:17, Liwiusz pisze:

    > To jeszcze zależy co rozumiemy przez "pracownika spółki".

    No ja rozumiem, że takiego co wykonuje prace na rzecz spółki.
    Już nie wnikamy czy etatowo czy inaczej.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2013-07-01 20:00:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > No ja rozumiem, że takiego co wykonuje prace na rzecz spółki.
    > Już nie wnikamy czy etatowo czy inaczej.

    I jak sobie pizzę mailem na obiad do pracy zamawia, to też pisze jako
    spółka? Czy jako Jan Kowalski?

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2013-07-01 21:03:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 01.07.2013 20:00, Liwiusz pisze:

    > I jak sobie pizzę mailem na obiad do pracy zamawia, to też pisze jako
    > spółka? Czy jako Jan Kowalski?

    A to zależy czy zamawia na rachunek spółki czy swój Kowalskiego w ramach
    przerwy na lunch i wtedy jest ,,cywilem''. Tak jak ja teraz piszę do
    ciebie jako Przemysław Adam Śmiejek, a nie jako pracownik spółki X, Y
    czy Z.

    Zresztą mogę być pracownikiem 20 spółek. Czy moje pismo ma zawierać dane
    wszystkich z nich?

    Tak ja to rozumiem.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 27. Data: 2013-07-05 07:53:09
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 01 Jul 2013 13:13:18 +0200, .B:artek. napisał(a):

    > Identyczny obowiązek jest jeszcze dla spółek akcyjnych i
    > komandytowo-akcyjnych.

    a w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej dotyczącej ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/u2012/Grodzisk_Mazowiecki/slide
    s/1022.php

  • 28. Data: 2013-07-05 08:03:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-05 07:53, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > a w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej dotyczącej ?

    O co chciałeś spytać, bo z pytania to nie wynika?

    --
    Liwiusz

  • 29. Data: 2013-07-05 16:08:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Jul 2013, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

    > a w ustawie o swobodzie działalności gospodarczej dotyczącej ?

    Przetłumacz proszę na polski, bo nie wiadomo czy idzie
    Ci o podmioty nie podlegające pod KSH czy wpadłeś
    w "syndrom trawniczka" :D

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2013-07-08 22:27:33
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 16:08:33 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Przetłumacz proszę na polski, bo nie wiadomo czy idzie
    > Ci o podmioty nie podlegające pod KSH czy wpadłeś
    > w "syndrom trawniczka" :D
    >
    > pzdr, Gotfryd

    już sprawdziłem pobieżnie:

    Art. 16.
    1. Przedsiębiorca wpisany do rejestru przedsiębiorców albo ewidencji jest
    obowiązany umieszczać w oświadczeniach pisemnych, skierowanych w zakresie
    swojej działalności do oznaczonych osób i organów, numer identyfikacji
    podatkowej (NIP) oraz posługiwać się tym numerem w obrocie prawnym i
    gospodarczym.

    I teraz pytanie do mądrych, czy w temacie tego wątku ten artykuł ma
    zastosowanie ?

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suche
    dniow8.php