  • Data: 2007-01-29 20:50:31
    Temat: Re: Poczta Polska - odbior listu poleconego
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Witbrot napisał(a):

    > No właśnie gdzie?
    > Kiedyś czytałem w jednej ustawie, że adresat _musi_ być zameldowany w
    > lokalu, na adres którego przychodzi przesyłka polecona, ale kilka
    > punktów dalej było wyraźnie napisane, że legitymować wystarczy się
    > dokumentem ze zdjęciem (bez adresu). I w tym był właśnie cały /myk/.
    > Teraz za cholerę nie mogę tego znaleźć, a nadal chciałbym otrzymywać

    Rozporządzenie ministra infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004r w sprawie
    warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych

    par. 36
    Stwierdzenie tożsamości osób uprawnionych do odbioru przesyłek
    rejestrowanych lub przekazów pocztowych dokonuje się na podstawie
    jednego z następujących dokumentów:
    - dowodu osobistego
    - tymczasowego dowodu osobistego
    - paszportu
    - prawa jazdy
    - innego dokumentu z fotografią, odciskiem pieczęci urzędowej z
    wizerunkiem orła oraz podpisem jego posiadacza

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz