  • Data: 2007-01-29 20:26:38
    Temat: Re: Poczta Polska - odbior listu poleconego
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andre NH napisał(a):

    > Niestety w rozumieniu Poczty Polskiej nie wystarcza. Taki mają przepis.

    No właśnie gdzie?
    Kiedyś czytałem w jednej ustawie, że adresat _musi_ być zameldowany w
    lokalu, na adres którego przychodzi przesyłka polecona, ale kilka
    punktów dalej było wyraźnie napisane, że legitymować wystarczy się
    dokumentem ze zdjęciem (bez adresu). I w tym był właśnie cały /myk/.
    Teraz za cholerę nie mogę tego znaleźć, a nadal chciałbym otrzymywać
    pocztę na adres inny, niż adres zameldowania- ostatnio sporo kupuję
    przez sieć- a siedzieć w domu w porach, gdy chodzi listonosz, nie mogę.
    Zresztą od dawna wiadomo, że przesyłki polecone (te małe paczki w
    kopertach bąbelkowych) nie są zabierane przez listonoszy w obchód- wolą
    zostawić awizo, niż nieść kilka gramów wiecej. Tak, tak, wiem, ziarnko
    do ziarnka... Ale co mnie to obchodzi? Opłata jest pobierana za
    dostarczenie przesyłki do _odbiorcy_ a nie na jakąś pocztę, na którą
    odbiorca musi brnąć w śniegu.

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl