  • Data: 2007-01-30 09:31:57
    Temat: Re: Poczta Polska - odbior listu poleconego
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    666 napisał(a):
    > Można w urzędzie pocztowym oddawczym poprosić (najlepiej kontrolera) o ponowne
    dostarczenie przesyłki pod adres przez
    > listonosza.
    > Oczywiście jak to w Polszcze, co urząd, to inaczej się zachowa.
    > Mnie ten sposób zaproponowała sama kontrolerka, gdy miałem jedynie paszport bez
    adresu i nie chcieli wydać przesyłki z
    > zagranicy.
    > No i trzeba było kiblować pół dnia ;-)

    Rewelacyjne rozwiązanie ;)
    Z awizem na pocztę idę zawsze tuż przed jej zamknięciem, bo wcześniej
    listonosz nie zdąży przynieść z powrotem przesyłek. Zatem przy twoim
    pomyśle miałbym zaplanowany poranek, a jak dobrze pójdzie, to i część
    popołudnia na czekanie na listonosza? Chyba sobie żarty robisz.
    Zdaje się, że poczta jest dla mnie, a nie ja dla niej.

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl