  • Data: 2007-01-29 15:18:00
    Temat: Re: Poczta Polska - odbior listu poleconego
    Od: "pejurek" <j...@q...rq> szukaj wiadomości tego autora

    Człowiek podpisany jako "Marek Witbrot" napisał:
    > Od kilku dni szukam przepisu, który mówiłby, jakim dokumentem powinienem
    > się wylegitymować, gdy odbieram przesyłkę poleconą na poczcie. Kiedyś w
    > sieci znalazłem tę regulację. A mówiła ona mniej więcej tak:
    > ...powinien wylegitymować się dokumentem potwierdzającym tożsamość...
    > ...Dokument potwierdzający tożsamość musi zawierać:
    > -Imię i Nazwisko
    > -(PESEL) - nie jestem pewien
    > -zdjęcie
    > -okrągłą pieczątkę z orzełkiem
    > -datę urodzenia
    > Chodzi o to, że nie było mowy o adresie zamieszkania.

    W dowodzie osobistym (przynajmniej tym starym) jest adres zameldowania a nie
    zamieszkania.
    Ja jestem zameldowany w zupełnie innym mieście niż to, w którym mieszkam.
    Wiele razy odbierałem przesyłki polecone na poczcie okazując dowód osobisty
    i nigdy nikt nawet nie zajrzał na stronę z meldunkiem (stary dowód -
    książeczka).

    --
    pozdrawiam