    From: Jarod <j...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska i niedoręczone przesyłki
    Date: Tue, 8 Jan 2008 22:18:22 +0000 (UTC)

    On Tue, 08 Jan 2008 07:01:41 -0800, plusz wrote:

    > Wysłałem dwie paczki z Warszawy do Wrocławia 6 grudnia. Do dzisiaj nie
    > dotarły.
    > Po 16 dniach, 22 grudnia złożyłem reklamację, ponieważ odbiorca nie
    > dostał awiza i paczki nie było na jego poczcie.
    >
    > Dzisiaj dostałem powiadomienie o zwrocie paczki ze względu na to, że
    > adresat jej nie odebrał. No i dodatkowo poczta chce 6,50 opłaty za
    > zwrot.
    > Niezły biznes - biorą paczką, trzymają 30 dni i po raz kolejny chcą
    > opłatę.
    >
    > Ponieważ po ustawowych 14 dniach nie mam odpowiedzi na reklamację,
> [...]

    Powodem takich masakrycznych opóznień może być genialny pomysł szefów
    Poczty Polskiej we Wrocławiu, którzy wymyślili sobie przenosiny sortowni
    paczek do nowej siedziby przed świętami. Do mnie paczka nadana 18stego
    listopada (lampki choinkowe) dotarły ..uwaga... 6-tego stycznia 2008.

    Brawo dla szefów Poczty we Wrocławiu.

    Pozdrawiam.
    --
    Jarod