    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poczta Polska
    Date: Sat, 25 Feb 2012 17:39:27 +0100

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:jiaudr$97b$1@mx1.internetia.pl...

    > Użytkownik "mauser50" <m...@p...onet.pl>

    > Jakoś nie mogę uwierzyć w cudowną przemianę.

    Uwierz. Ja też raz w życiu składałem reklamację i sparwę uzdrowiono. Poczta
    to spora firma i nie ma możliwości zapanowania nad każdym z pracowników.
    Trzeba im trochę pomagać skargami, byle sensownymi. U mnie problemem było
    to, że choć zawsze w domu ktoś był, to zamiast paczek awiza dostawałem. No
    i pewnego dnia zupełnie przypadkowo stałem w oknie i widziałem listonosza,
    który podszedł i włożył coś do skrzynki nawet nie próbując zadzwonić.
    Poszedłem do skrzynki i znalazłem awizo, ze niby nikogo nie zastał itd.
    Otrzymałem odpowiedź na skargę, że ustalili, że miejscowy Urząd zamiast
    dawać listonoszowi paczkę, to dawał awiza. Bo im taniej wychodziło. Nie
    pamiętam już dokładnie opisu, ale chodziło o to, że paczka powyzej iluś tam
    kg powinna jechać samochodem, a nie każdy listonosz miał samochód.